Status
Niet open voor verdere reacties.

mdc1756

Steunend lid
Vip Lid
Hallo,

Als ik de pc soms afmeldt dan krijg ik de boodschap pc niet uitzetten pc wordt geconfigureerd,
dan gaat dit tot ongeveer 30% en dan val de pc uit.
Bij volgende opstart staat er bij nieuwe meldingen de updates zijn voltooid.
Zijn die dan effectief volledig daar het maar tot 30% gaat?


greets

ed
 
ik heb wel de optie updates van meerdere locaties uitgezet

dit speelt geen rol ook ik heb deze optie uitstaan en krijg wel degelijk de melding om te herstarten !

Ashampoo_Snap_2015.11.23_22h46m06s_003_.png
 
het is alleen maar de Definition Update for Windows Defender die mislukken
al de andere zijn gelukt???

gebruik jij dan een eigen antivirus software ...indien zo zou er normaal gezien ook geen update's van de defender mogen komen aankloppen ...
indien je geen andere antivirus gebruikt dan start je best eens de defender op en laat deze dan als nog zoeken naar updates om deze bij te werken !
 
je gebruikt de avast ...wel is deze avast ook voorzien van een anti spyware scanner en een firewall ...
indien zo zou de defender dan uitgeschakeld moeten worden ...dit zou tevens vanzelf moeten gebeurd zijn toen je de avast installeerde (onder voorbehoud dus dat avast alles mee heeft )
 
gebruik ook malwarebytes anti malware, waar kan ik zien dat windows defender is uitgeschakeld
is het niet zo, als ik avast en malwarebytes verwijder dat ik dan de windows defender zal kunnen aanzetten, ik krijg nu alleen de optie dat die is uitgeschakeld maar kan hem niet aanzetten, zoals je zei, is automatisch uitgezet,
dus de updates die mislukt zijn van defender zijn dus normaal
probleem opgelost??
 
recht klik op start en kies configuratiescherm
klik verder op de defender ..je zou hier nu een melding moeten zien dat deze dus uitgeschakeld is ...
je klikt dan ook eens op beveiliging en onderhoud ... open beveiliging en hier zou je dn vermeld moeten zien dat je pc beveiligt is ...
onderstaande is dus de beveiligs suite van de avg internet security die ik gebruik ...
deze schakelde de defender uit als ook de firewall ..
malwarebytes is een beveliging op zich eigen maar eerder voor spyware dit is geen antivirus ..

Ashampoo_Snap_2015.11.23_23h06m01s_006_.png
 
ik weet niet hoe ik het groter kan zetten,
updates.jpg 2.jpg
het zijn alleen de updates van de windows defender die mislukken daar dit is uitgeschakeld door mijn antivirus, dus ik denk dat dit dan geen probleem is zeker??
 
ik weet niet hoe ik het groter kan zetten,

Ashampoo_Snap_2015.11.24_15h19m30s_003_.png.

het zijn alleen de updates van de windows defender die mislukken daar dit is uitgeschakeld door mijn antivirus, dus ik denk dat dit dan geen probleem is zeker??

nog een poging om mijn foto groter te zetten, als dit niet lukt kan iemand me zeggen hoe ik dit moet doen, tnx
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan