Status
Niet open voor verdere reacties.

mdc1756

Steunend lid
Vip Lid
Hallo,

Als ik de pc soms afmeldt dan krijg ik de boodschap pc niet uitzetten pc wordt geconfigureerd,
dan gaat dit tot ongeveer 30% en dan val de pc uit.
Bij volgende opstart staat er bij nieuwe meldingen de updates zijn voltooid.
Zijn die dan effectief volledig daar het maar tot 30% gaat?


greets

ed
 
ja de bijlage heb ik nu gebruikt van je om de afbeelding groter te laten weergeven ..
concreet ben je dus beveiligt en heeft de avast een antivirus en een spyware scanner meegekregen maar geen firewall
en gebruik jij dus de Windows firewall (dit is geen onderdeel van de Defender ) en zou je dus in feite ook geen updates betreffende de Dezfender mogen binnen krijgen !
 
als ik via de zoek functie naar defender ga dan krijg ik de melding: deze app is uitgeschakeld en controleert de computer niet,
als u een andere app gebruikt om te controleren op schadelijke of ongewenste software, kunt u de status van de betreffende app weergeven in
beveiliging en onderhoud,
maar in beveiliging en onderdhoud, zie ik die app niet staan ik denk omwille van mijn avast en malwarebytes
 
het is dan ook normaal dat de defender niet vermeld word in het scherm "beveiliging en onderhoud "
maar je zou dus geen updates mogen binnen krijgen betreffende de defender aangezien deze dus uitgezet werd !
dat jij hier wel updates krijgt aangeboden betreffende de defender klopt eigenlijk niet !

*klik in het configuratiescherm op systeembeheer en open services
shrol naar de "Windows Defender Service" dubbel klik hier op ...deze service zou uitgeschakeld moeten zijn alhoewel deze dan wel op handmatig ingesteld staat !

Ashampoo_Snap_2015.11.24_17h21m37s_006_.png
 
kunnen we nu besluiten dat het een raar iets is dat ik de updates nog binnenhaal voor defender terwijl die app is uitgeschakeld
gewoon zo laten veronderstel ik, of moet er iets in het register veranderd worden?
ed
 
kunnen we nu besluiten dat het een raar iets is dat ik de updates nog binnenhaal voor defender terwijl die app is uitgeschakeld
gewoon zo laten veronderstel ik, of moet er iets in het register veranderd worden?
ed

Nee dat is niet raar, dat is volkomen normaal omdat het een Windows onderdeel is en zolang je Windows Defender niet verwijdert , je hiervoor Updates zal blijven krijgen .
Bad Request
 
Nee dat is niet raar, dat is volkomen normaal omdat het een Windows onderdeel is en zolang je Windows Defender niet verwijdert , je hiervoor Updates zal blijven krijgen .

hier gebruik ik de avg internet security en werd vervolgens de defender uitgeschakeld ..
hier komen bijgevolg ook geen updates binnen betreffende de defender ...
het verwijderen van de defender is zelfs niet mogelijk daar dit een vast onderdeel is van de Windows 10
deze staat bijgevolg ook niet in de lijst vermeld ..." Windows onderdelen in /uit schakelen "
Ashampoo_Snap_2015.11.24_22h50m52s_011_.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan