Status
Niet open voor verdere reacties.

mdc1756

Steunend lid
Vip Lid
Hallo,

Als ik de pc soms afmeldt dan krijg ik de boodschap pc niet uitzetten pc wordt geconfigureerd,
dan gaat dit tot ongeveer 30% en dan val de pc uit.
Bij volgende opstart staat er bij nieuwe meldingen de updates zijn voltooid.
Zijn die dan effectief volledig daar het maar tot 30% gaat?


greets

ed
 
nee je Hotmail account blijft actief ...
je heb deze zelfs nodig indien je app's uit de store wenst aan te kopen ...

**ik was bezig met de afbeelding te vervangen daarom dat jij een ongeldige bijlage zag staan ...
 
klik daarop ... en je dient maar 1x je wachtwoord in te geven ...ter bevestiging dat je wel degelijk wilt overschakelen .
in het daar op volgende scherm geef je géén wachtwoord in ...
 
heb dit gedaan, foto blijft staan, er staat nu gebruiker wat er vroeger ook stond en aanmelden staat er , als ik erop klik moet ik geen wachtwoord geven,
toch start hij op met een meer vanuit de fotocollectie van windows, hoe kan ik die opstartfoto wegkrijgen zodat ik niet altijd op de spatiebalk moet drukken vooraleer verder te kunnen gaan
 
open de C:\ gebruikers\gebruiker\Appdata \ Roaming\ Microsoft \ Windows \ Account afbeeldingen
en verwijder hier de afbeelding ...

Ashampoo_Snap_2015.11.25_23h54m12s_014_.jpg

noteer :dat de map "Appdata" een verborgen map is je zult deze dan eerst tevoorschijn moeten halen .
 
ja maar deze afbeelding is al weg, het is als ik de laptop opstart dat er vroeger gewoon kwam gebruiker welkom, en dat dan het bureaublad klaar stond,
nu als ik de laptop opstart er een foto van een in windows voorziene afbeelingen komt, van een meer, daarna moet ik op de spatietoets drukken en dan komt er het scherm met gebruiker, dan dien ik ook nog eens op gebruiker te klikken om zo tot mijn bureaublad te komen.
dus
1: ik zou die foto wanneer de pc opstart weg willen hebben en
2: ik zou willen dat ik niet meer op gebruiker moet klikken om tot het bureaublad te komen

vroeger moest ik de pc gewoon aanzetten en ik kon ermee werken nu moet ik 1 en 2 doen,
kun je me hiermee helpen
maar ik moet nu dringend weg, ik lees je morgen wel als je wil
bedankt
 
je bedoeld dan wellicht het vergrendelingsscherm ..

klik start> instellingen >persoonlijke instellingen > vergrendelingsscherm
en zet van onderen de schakelaar om bij "achtergrond afbeelding van Windows op het aanmeldingsscherm weergeven "..
 
Hallo,

Als ik de pc soms afmeldt dan krijg ik de boodschap pc niet uitzetten pc wordt geconfigureerd,
dan gaat dit tot ongeveer 30% en dan val de pc uit.
Bij volgende opstart staat er bij nieuwe meldingen de updates zijn voltooid.
Zijn die dan effectief volledig daar het maar tot 30% gaat?


greets

ed

Als je uw pc afsluit en er moeten nog updates geïnstalleerd worden krijg ik ook de melding: "sluit uw pc niet af" en worden de updates geïnstalleerd tot op 30%. Daarna sluit de pc af en bij de volgende opstart worden de updates verder geïnstalleerd. De enige vermelding die ik dan krijg is: "updates zijn geïnstalleerd" en dan start de pc verder op. Het echte opstarten duurt dan wat langer.
Bij mij is dat altijd zo geweest en ik heb nog nooit ergens last van gehad. Als er per toeval enkele updates niet geïnstalleerd zijn kan je dat handmatig doen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan