Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb meedere malen geprobeerd te upgraden naar win10 maar steeds mislukt.Hier enkele printscreens: Knipsel.jpgKnipsel1.PNG
De foutmelding codes zijn: 80240020/8024000B/c1900200.Laptop is een acer :aspire vn7 571 G 7586,zeven maand oud.
Enige hulp aub
frans1
 
je stelde je vraag ook elders ... ncf het op volgen van het bekomen tot een oplossing kan verkeerd lopen indien jij dus meerdere oplossingen ga opvolgen op meerdere forums!
 
betreffende de eerste foutcode 80240020 lees je best dit eens ..
Windows Update installatie fout 80240020 **enkel hetgene wat Dave C vermeld !

betreffende de tweede foutcode ...8024000B
Windows Update-fout 8024000B

de foutcode c1900200 heeft dan weer te maken dat het door het systeem gereserveerde partitie te klein is **deze zou minstens 400mb moeten zijn !
daar jij dus een acer heb dien je eens een afbeelding van je schijfbeheer te plaatsen ...!
ik denk namelijk dat er 4 partities aanwezig zijn !
 
ok je herstel partitie van 400mb dien je te verwijderen ...
**best dat je eerst een image maakt van de gehele schijf !
je verkrijgt dan een niet toegewezen ruimte en deze dien je dan toe te voegen aan de 100 mb " gereserveerd door het systeem "
 
tja ik zag wel dat er dus een herstelpartitie aanwezig was maar de afbeelding is te klein om de grootte te zien ...
zoals ik eerder zei dien je eerst een image aan te maken van je huidige schijf op een externe schijf ...zodoende kun je de image altijd weer terug plaatsen ... je dient ook de daar bijhorende opstart cd aan te maken .

het is inderdaad zo dat indien je de herstelpartitie verwijderd dat je dus deze niet meer kunt aanspreken maar daar voor dient dan weer de image !

de herstelpartitie verwijderen en deze niet toegewezen ruimte dan samen voegen met de 100mb "door het systeem gereserveerde partitie " kun je met elke partition wizard ...zelf gaat mijn voorkeur uit naar de Aomei Partition Assistant welke je kunt ophalen via de hier vermelde verwijzing
*het gaat om bericht 4 en 6
 
hallo,
ik heb easeus partition master 10.8 gedownload Als ik het goed begrijp eerst de herstelpartitie 600mb verwijderen(delete pratition).Dan select de lege herstelpart.en samenvoegen met de efi systeem part.(100mb)merge pratition.Heb een systeem copie gemaakt met windows systeemkopie +hersteldschijf.easeus.jpg
 
de afbeeldingen zijn nog niet duidelijk !

maar je heb dus een systeemkopie aangemaakt en deze bewaar je dus ook op een externe schijf ....
ook heb je de opstart cd aangemaakt ..

dan kun je inderdaad de 1ste partitie verwijderen en deze toevoegen aan de 2de partitie .....
als je dus van de 1ste partitie een niet toegewezen ruimte heb gemaakt dan klik je de 2de partitie aan en je kies dan resize ...
vervolgens sleep je het linker pijltje naar links tot je dus nog maar 1 partitie heb ...de bewerkingen dien je meermaals te bevestigen ..
 
het is niet omdat ik u niet geloof maar had graag een afbeelding van je schijfbeheer gezien ... ben benieuwd naar de " door het systeem gereserveerde partitie " !
*allezins fijn dat het gelukt is ...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan