Hardware Upgrade van workstation

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb een workstation think station P900 lenovo, kan die nog worden geactualiseerd
Het zou jammer zijn als die niet meer kan gebruikt worden, alleen al voor de mooie kast een zonde!
 
1705930716949.jpeg
 
@J.W., zie jij ergens een ' Speccy '- of ' Aida64 '- rapportje, voor mij is het nog altijd een 'black box' ....
of ben je onlangs naar de TS, in brugge, gegaan ... dan weet je meer dan ik uiteraard.
;)

einde verhaal ....
 
Laatst bewerkt:
Dit type pc is uitgebracht om te werken met W7, W8.1
Is waarschijnlijk omstreeks 2015 op de markt gebracht.
Processor staat niet in de lijst voor W11
Is er reeds tpm 2.0?
Besturingssysteem moet W11 worden.
 
Even aanvulling voor autocad: (werd al deels aangegeven in #21 )

Voor de meeste taken in AutoCAD wordt slechts één thread gebruikt, wat betekent dat slechts één kern van de CPU wordt benut. Om deze reden is onze algemene aanbeveling bij het kiezen van een processor om te gaan voor de hoogste kloksnelheid. Voor CPU's van de huidige generatie zijn de Intel Core i9 13900K en i7 13700K de beste keuzes, vanwege hun hoge kloksnelheden en goed aantal kernen (ideaal voor multitasking, etc.).

Er zijn echter twee uitzonderingen op de single-thread beperking in AutoCAD: 2D-regeneratie en Mental Ray-rendering. 2D-regeneratie is geen bijzonder intensieve taak, dus het zou geen grote rol moeten spelen bij het kiezen van een CPU. Als je echter veel rendert met behulp van Mental Ray, is het wellicht verstandig om een CPU te overwegen met een groter aantal kernen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan