Windows 7 upgrade naar W10

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb een vraagje , op dit moment werk ik met W7 op deze pc , nu zou ik moeten upgraden naar W10 omdat mijn VPN niet meer doet wat die zou moeten doen en dit komt omdat die niet meer W7 ondersteunen, maar ik vraag mij af of ik het programma "Movie Maker" zou blijven houden of niet want dit is iets dat ik niet kwijt wil als ik upgrade naar W10.
 
1689946287477.png
 
het gaat vermoedelijk verdwijnen bij de upgrade vermits het deel uitmaakt van windows .... .
je kan het uiteraard de upgrade uitvoeren met behoud van apps en data, met een beetje geluk wordt het beschouwd als een aparte app en blijft het op de pc staan, zoniet jammer ....
en als dit over de ASUS K30BF pc gaat ..... de hardware is toch al een beetje antiek geworden, de mijne is verleden jaar gestorven onder Win 10 ....
 
Nee, Movie Maker is geen vast onderdeel van Windows.
Movie Maker is een onderdeel van de bundel Windows Live Essentials.
Bij een upgrade van Windows 7 naar Windows 10 zal Movie Maker hoogstwaarschijnlijk niet verwijderd worden. Bij mij bleef dat programma in ieder geval bewaard. Net zoals alle andere programma’s.

En anders installeer je het programma gewoon opnieuw. Het is niet meer te downloaden bij Microsoft, maar vast nog wel elders.
 
  • Leuk
Waarderingen: wivy
hier kan je Windows Essentials 2012 NL full download en via dat je kan je Movie Maker installeren en het werk bij win 10 ik al gebruikt

en op windows 10 werk dat nog normaal bij een upgrate gaat dat niet verloren zo een programma
ten zijn je een blanco installatie

1689964519855.png


1689964555456.png


maar bij windows 10 heb je een vervang programma video editor dat even goed is
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan