Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
SmartphoneUSB-C is verschrikkelijk! Zo kies je de juiste kabel
Klopt, je zou zeggen als je het niet weet dat alle USB-C-kabels data overdragen, maar het is niet altijd zo
ik vond de video interessant en daarom deel ik hem hier
Wie de moeite heeft gedaan enkele basisprincipes (oa gebruikte protocol) te begrijpen laadt al minstens 5 jaar alle toestellen met alle laders en zeer betaalbare kabeltjes (oa Ugreen). Ik heb er zelfs van de Aldi van €2 die 25W doen.
Het ligt er allemaal aan wat je voor een kabel wilt uitgeven.
UGREEN en Belkin zijn beide populaire merken voor elektronische accessoires, waarbij UGREEN zich richt op scherpe prijzen en innovatieve GaN-laders, terwijl Belkin zich profileert als een premium, Apple-gecertificeerd merk met een hoger prijskaartje.
UGREEN: Biedt veel vermogen en functies (zoals meerdere USB-C poorten op compacte laders) voor een lagere, budgetvriendelijke prijs.
Belkin: Kost vaak aanzienlijk meer, maar biedt daar een strak design en officiële certificeringen (zoals MFi en Qi2) voor terug.
Hoe herken je MFI?
Originele Apple kabels zijn altijd veilig voor je product. Bij kabels van andere merken moet je letten op het MFI logo. Dat vind je bijvoorbeeld op de verpakking. Bijna alle Lightning kabels zijn gecertificeerde kabels. Het verschil tussen wel en niet gecertificeerde kabels zie je daarnaast terug in de prijs. Omdat het uitgebreide testproces geld kost, zijn gecertificeerde kabels duurder. Goedkope kabels van een paar euro uit de supermarkt of van een budgetsite zijn bijvoorbeeld nooit gecertificeerd.
Qi2 is de moderne, universele standaard voor draadloos opladen. De belangrijkste kenmerken zijn magnetische uitlijning, een vermogen tot 25W en brede compatibiliteit over verschillende merken heen
Ik bedoelde de Action, die verkopen ofwel oude stocks van een bekend merk of laten iets vergelijkbaars (oa 35W GaN lader voor €8) maken met hun logo. Wie bv gewoon een lader en/of kabel nodig heeft om zijn telefoon met 25W op te laden en data uit te wisselen hoeft - met een minimum aan kennis van zaken - geen dure spullen te kopen. En in geval van nood zullen die je tablet of laptop - weliswaar trager - ook wel vol krijgen.
Maar bv Ugreen geeft wel wat meer duiding .
Een lader is een heel ander verhaal.
Ugreen verkoop laders met een TOTAAL vermogen van X-aantal watts.
Leuk als je drie apparaten tegelijkertijd opladen via deze lader, maar het volledig vermogen die je nodig hebt voor
een apparaat ga je dus niet lukken.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.