Windows 10 van video naar dvd

Status
Niet open voor verdere reacties.
het is enkel raar dat er zo tegenstrijdige reviews zijn betreffende het gebruik op de Windows 10... maar fijn dat het voor u dus wel gelukt is ..
 
denk dat cybermusky deze video grabber bedoeld .. König CSUSBVG100 USB 2.0 video capture board

bij de reviews staan tegenstrijdige verklaringen van het gebruik op Windows10 de meerderheid beweert deze wel te kunnen gebruiken ..doch het beeld kwaliteit is minder .
Dat de beeldkwalitiet minder is, is een feit. Je kan hier CVBS en Super-VHS mee overzetten. Dat het om dit toestel gaat, zie je ook in de afbeelding bij #25.
Deze heb ik thuis liggen en die werkt niet op Windows10.
240091
 
jij heb dus niet datgene waar cybermusky naar verwees ..
Dat klopt dat het niet precies hetzelfde is. Maar het is een gelijkwaardig systeem. Je ziet dat de kabels er vast aan zitten. Maar er is op zicht geen verschil. Ze verwijzen beiden naar dezelfde mogelijkheden. Daar staan diverse Windows versies op tot en met de 7. Toen ik het kocht was de 10 nog niet uit.
Toe ik overstapte had ik dikke pech dat het met de 10 niet meer werkte.
 
zou best kunnen zijn dat de aanwezige fimware in deze video grabber dient geupdated te worden zodat deze ook met deWindows10 overweg kan ..maar begin er maar eens aan als je er niets van vind ..
 
die easycap is inderdaad niet hetzelfde als bij mij. ik heb er wel ergens een 25 euro voor betaald en ik kan de kabels eraf halen ook het betreft hier een toestelletje die ik pas enkele maanden in mijn bezit heb en werkt zonder problemen. Natuurlijk zijn je oude vhs banden niet zoals hd kwa kwaliteit maar is beter dan niets zou ik maar zeggen.
En qtex heeft het inderdaad bij het juiste toestel dat ik hier heb zie bericht 30 Hopelijk kan je je oude banden toch nog overzetten!!! moet lukken met deze video grabber !
veel geluk! (y)
 
Mijn oude vhs banden zijn al een tijdje omgezet. Er rest me nog enkel oude Betamax banden. Hiervoor heb ik geen speler meer.
Maar hetgeen ik hier wilde neerzetten is dat je soms geld spendeert om iets te doen die dan bij een nieuwe versie van Windows verloren geld blijkt.
Ik heb daar toch al heel veel geld aan besteed. Mijn eerste video-grabber was zelfs nog met een 80386. Weet niet meer welke Windows versie. Had hiervoor een printplaat van Miro in de computer moeten zetten. Bij de volgende computer waren de sloten anders en kon ik deze niet meer gebruiken. Zo ben ik van het ene naar het andere gelopen. Telkens met hetzelfde resultaat. Met die EasyCAP vond ik het niet zoveel geld, inderdaad rond de 25€, om terug weg te kunnen. Heb me dan uiteindelijk een recorder aangeschaft. Eentje waar je zowel VHS als DVD mee kunt bewerken. Toestel staat nog altijd splinternieuw. Zo heb ik nog diverse zaken maar ja, vergane glorie hé.
 
Ik heb nog verschillende videorecorders staan en zet mijn VHS cassettes over met mijn meer dan 10 jaar oude Medion computer waar een videoconverter programma standaard opstaat, deze werkt nog met Windows XP, en dit werkt uitstekend, deze computer is niet meer aangesloten met internet, kwaliteit
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan