Varia VCard - alle "Contacts.vcf" controleren

Status
Niet open voor verdere reacties.
Besten,

Ik heb een grote lijst met Contacten.
Ik heb die gedownload naar een "VCard".
Maar wanneer ik die open dan zie ik alleen de 1ste kaart.

Hoe kan ik alle kaarten nazien ?

Flamingo :geek:
 
Een VCard is inderdaad een formaat van 1 adres.
Je zult dus voor elk van je adressen een VCard moeten aanmaken, tenminste als je het op die manier wil doen.
Dan lijkt het me niet opportuun het op die manier te doen : VCard is een formaat om de contactgegevens van één persoon, door te geven aan een andere.

Misschien eerst eens meegeven hier welke opslag van contacten je gebruikt ... MS account, Google account, andere ?
 
Beste Philip V

Hé het is een tijdje geleden dat we nog eens contact hadden.
Dank voor de info - ik dacht dat men ALLE contacten - opgeslagen in een VCard kon bekijken. Weeral een weetje.

Neen,, ik ben nog steeds op zoek naar het volgende :
Ik wil mij een nieuwe "huistelefoon zonder kabel" aanschaffen.
Mijn keuze gaat naar een "Gigaset E560A DUO".

Maar daar ik zoveel contacten heb - allen opgeslagen in "Google-contacten" - die ik ook heb gesynchroniseerd met mijn smartphone. - zoek ik een gemakkelijke weg om die over te brengen van mijn PC naar mijn nieuwe huistelefoon -- i.p.v. ze allemaal "stuk per stuk" in te brengen.

Men heeft mij reeds een website voorgesteld met een programma, maar die is ,niet dienstig voor mijn huistelefoon.

Flamingo :geek::coffee:
 
Als je vanop je PC je contacten in Google account hebt staan, dan is het voldoende dat je op je smartphone met dezelfde account aanlogt als op je PC en synchroniseert - dan staan ze meteen bereikbaar op je smartphone. Maar dat wist je al.

Die Gigaset dat is een ander paar mouwen, die logt volgens mij niet aan op een of andere account.
Ik ga even op zoek.
 
Voor zover ik kan terugvinden heeft deze Gigaset deze import-functie NIET !
Is overigens beperkt tot 150 nummers en ik weet niet over welk aantal we hier spreken.

Je kan best zelf even aan de support van Gigaset vragen je uit de onzekerheid te helpen.


De volledige handleiding van die Gigaset, dat model - NL versie vind je hier :

 
Beste Philip V

Dank.
Zal mij in verbinding stellen met Gigaset.
Maar in de vragenlijst staat er het volgende dat moet ingevuld worden, en dat weet ik niet - zie bijlage -

Flamingo :geek:
 

Bijlagen

  • Gigaset.jpg
    Gigaset.jpg
    10 KB · Weergaven: 65
Beste PhilipV,

Sorry maar ik vindt het ook niet meer terug - er zijn zoveel onderdelen -
Ik ga wachten tot ik een toestel heb gekocht.
Want................. zoveel modellen die allen "uitverkocht" zijn of "niet meer beschikbaar".

Ik heb eens bij Gigaset zelf geïnformeerd over het toestel dat mijn aandacht verdient : "E560A DUO"
Antwoord : dat toestel is al lang uit de verkoop gehaald en vervangen door de Comfort 500 - maar staat wel nog op onze website - ???????????
Enkele dagen later terug gebeld : antwoord : Dat is een prachtig toestel en wordt zeer veel gevraagd - daardoor is de productie achter . ???????????

Wat moet men nog denken ?

Flamingo :geek:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan