Verkeerde USB HD gewist , hoe data terug halen ???

Status
Niet open voor verdere reacties.

louwe

Steunend lid
Vip Lid
Een domme fout van mij , alle data is gewist op usb disk ,
een vergissing tussen twee disk , NFTS

op de disk zie ik nog NTFS
gebruikt 2.56 GB
beschikbaar 1.8 GB
 
je kan de gratis versie PcInspector gebruiken maar weet dat alles wat er gevonden word moet naar een andere schijf worden weggeschreven ...nadien kun je dit dan terug op deze gewiste schijf plaatsen of je behoud de volgeschreven schijf en laat deze gewiste schijf leeg .
 
Goeie morgen

Deze morgen gestart met PCInspector vs 4 , klopt het dat het 3061 minuten duurd , of 51 Uren ???

foto´s bijgevoegd ,
mvg louwe
 

Bijlagen

  • PC.JPG
    PC.JPG
    33.4 KB · Weergaven: 83
  • PC2.JPG
    PC2.JPG
    45.4 KB · Weergaven: 59
aangezien het een 2TB schijf is kan dat kloppen ….hou er ook rekening mee dat PcInspextor bestanden terug vind die er eerder hebben opgestaan maar door u zelf verwijderd werden .
 
indien je je bestanden wenst terug te krijgen dan laat je best alles op zijn beloop ….denk er aan de gevonden bestanden te laten wegschrijven naar een andere schijf .
 
Qtex.

Ik heb even nagetrokken op mijn pc , meer bepaald op de HD waar de data dient te komen , maar ik zie niets alleen het bestand zie foto PC 4 ,
daar staat geen data bij ,.......is dit normaal ??

nu nog bijna 43 Uren te gaan , als het correct werkt geen probleem ,
mvg
louwe
 

Bijlagen

  • PC2.JPG
    PC2.JPG
    45.4 KB · Weergaven: 85
  • PC4.JPG
    PC4.JPG
    8.1 KB · Weergaven: 71
  • PC3.JPG
    PC3.JPG
    34.4 KB · Weergaven: 59
eerst zal de schijf waarop de verloren gewaande bestanden stonden gescant worden ...daarna als deze gedaan is met scannen dien jij aan te geven wat er naar de andere schijf dient weg geschreven te worden ..
eerder zei ik al dat deze ook bestanden zal vinden die er eerder al opgestaan hebben m.a.w. hij zal meer vinden dan dat jij verloren heb wegens je verkeerde keuze van schijf …
*het is dan ook normaal dat jij nu nog niets terug zie van de verloren gewaande bestanden op de schijf waar ze naar toe worden geschreven je loopt de zaak voor uit ...wees geduldig en verbreek de scan nu niet !
indien jij deze scan ga stop zetten omdat dit je te lang duurt dan is de kans bestaande dat er niets meer te recoveren valt .
 
wil je nadien PcInspector van je systeem verwijderd hebben dan zul je merken dat deze niet vermeld staat in de lijst "programma's en onderdelen "
om deze te verwijderen dien je de uninstaller te starten die je in de map PcInspector vind .. de exacte locatie is C:/ Programs (x86) / Convar/ PcInspector.
nadat deze zijn werk gedaan heeft dien je enkel nog de map Convar te verwijderen .
 
je bent toch op zoek naar gewiste bestanden wel dan zit je al in de verkeerde tap te zoeken …
jij zit nu in de verwijderde bestanden welke eerder door uzelf werden verwijderd …
je dient de tap "deleted" te openen en daar zouden dan alles of zo goed als alles met een groen vinkje vermeld moeten staan …
wat aangeduid is in het groen is voor 100% terug te halen ...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan