Status
Niet open voor verdere reacties.
mijn outlook express werkt niet ik kan mijn mails niet lezen ? krijg altijd de melding errors ?graag in mensen taal danku bij voorbaat!

[oplossing]
A time-out occurred while communicating with the server. Account: 'mail-in.telenet.be', Server: 'mail-in.telenet.be', Protocol: POP3, Port: 110, Secure(SSL): No, Error Number: 0x800CCC19 nee versturen gaat ook niet en krijg alleen deze error!!!

De accountnaam op zich is niet erg. dat is de naam die je er aan geeft als je de account opslaagt, als je niets opslaagt slaat hij default de popserver op die je ingeeft. Maar de servernaam is verkeerd geschreven: het deeltje 'mail-' moet van de popservernaam af. kijk dit dus zeker na in je settings.

Om een correct nieuw account in te geven kan je eventueel DIT FILMPJE ook eens bekijken.

nu is alles terug in orde hoor bedankt voor alle hulp!!!!!
[/oplossing]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
nee niet echt!!! mischien kan jij mij helpen? het probleem zijn die errors en daardoor krijg ik geen aansluiting met de server en kan ik dus geen nieuwe mails binnen krijgen nog lezen! bedankt bij voorbaat

kan je misschien eens een prentje posten van de exacte error die je ziet? of de code doorgeven? Dat is meestal in de aard van:

There was a problem logging onto your mail server. Your Password was rejected. Account: 'Work', Server: 'pop.telenet.be', Protocol: POP3, Server Response: '-ERR Not allowed', Port: 110, Secure(SSL): No, Server Error: 0x800CCC90, Error Number: 0x800CCC92

geen mails binnen krijgen kan zijn verkeerde instelling van je account zoals in het voorbeeld hierboven (verkeerd paswoord) maar naargelang de error kan het ook liggen aan bijvoorbeeld een routersignaal dat wegvalt of iets anders.

ik lees dat je geen mails binnen krijgt. kan je er versturen? test dat eens door bvb naar je hotmail of een andere online account te mailen. lukt dat niet krijg je ook een error. post die zeker ook hier.
 
A time-out occurred while communicating with the server. Account: 'mail-in.telenet.be', Server: 'mail-in.telenet.be', Protocol: POP3, Port: 110, Secure(SSL): No, Error Number: 0x800CCC19 nee versturen gaat ook niet en krijg alleen deze error!!!
 
A time-out occurred while communicating with the server. Account: 'mail-in.telenet.be', Server: 'mail-in.telenet.be', Protocol: POP3, Port: 110, Secure(SSL): No, Error Number: 0x800CCC19 nee versturen gaat ook niet en krijg alleen deze error!!!

Als je zeker bent dat je accountinstellingen juist zijn zou ik twee dingen doen: eerst via webmail gaan kijken in je mailbox ( dan zit je op de server). het kan zijn dat er een hééél groot of corrupt bestand in staat en dat kan alles blokkeren.

als dat niet het geval is zou ik eens pingen naar de server. zien of je er wel geraakt. hoe doe je dit? je gaat naar start->uitvoeren. typ cmd in het venster en enter. nu heb je een dosvenster open. geef dan het commando: ping in.telenet.be

een normaal antwoord van de server ziet er zo uit:

picture.php


werk je draadloos? als je niet kan pingen naar de server kan het zijn dat er in jou buurt teveel accesspoints of routers op hetzelfde kanaal uitzenden ( standaard is dat ch 6 ). maar dan zou je moeilijkheden moeten hebben met surfen in het algemeen. is dat zo? dan zou je je accesspoint moeten resetten en op een ander kanaal zenden. meestal is je probleem dan opgelost.
 
Laatst bewerkt:
ga eens kijken bij telenet e-mail configuratie die stellen een download beschikbaar om automatich je e-mail te configureren bij outlook en anderen

op de site van Telenet op mijntelenet kan je via online hulp/hulp over internet/email/ Top vragen en antwoorden over "Email"/ 6. Kan ik de instellingen voor mijn e-mailprogramma en browser automatisch laten configureren? gaan om daar het bestand op te halen.

Voor wie zijn login van de site van telenet niet heeft staat het bestandje ook in bijlage.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
ga eens kijken bij telenet e-mail configuratie die stellen een download beschikbaar om automatich je e-mail te configureren bij outlook en anderen

op de site van Telenet op mijntelenet kan je via online hulp/hulp over internet/email/ Top vragen en antwoorden over "Email"/ 6. Kan ik de instellingen voor mijn e-mailprogramma en browser automatisch laten configureren? gaan om daar het bestand op te halen.

Voor wie zijn login van de site van telenet niet heeft staat het bestandje ook in bijlage.

Er zit een fout in bijlage
 
had deze niet getest ;sorry

hier is de andere http://onlinesupport.telenet.be/eCustomer/iq/telenet/request.do?session={1b034b20-d908-11de-7760-000000000000}&event=1&view(aa00)=c{6215aa00-14d8-11db-53b9-000000000000}&varset(1)=pobj:{ad187cc0-ec68-11dd-47ee-000000000000}&varset(2)=origin:problem2&forward=case&varset(3)=usergroup:End Customers - Anonymous&varset(4)=user:anonuser

plak deze in je web broser !!
 
account= de nr die je kreeg van telenet bv:t123456,het kan nooit mail-in.telenet zijn
open outlook express,ga naar extra==>accounts==>eigenschappen==>en vul daar de gegeven in die in je boekje achteraan staan van telenet
 
A time-out occurred while communicating with the server. Account: 'mail-in.telenet.be', Server: 'mail-in.telenet.be', Protocol: POP3, Port: 110, Secure(SSL): No, Error Number: 0x800CCC19 nee versturen gaat ook niet en krijg alleen deze error!!!

Dankzij Rudy zie ik een foutje staan in de errormelding. De accountnaam op zich is niet erg. dat is de naam die je er aan geeft als je de account opslaagt, als je niets opslaagt slaat hij default de popserver op die je ingeeft. Maar de servernaam is verkeerd geschreven: het deeltje 'mail-' moet van de popservernaam af. kijk dit dus zeker na in je settings.

Om een correct nieuw account in te geven kan je eventueel DIT FILMPJE ook eens bekijken.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan