Verkeerde USB HD gewist , hoe data terug halen ???

Status
Niet open voor verdere reacties.

louwe

Steunend lid
Vip Lid
Een domme fout van mij , alle data is gewist op usb disk ,
een vergissing tussen twee disk , NFTS

op de disk zie ik nog NTFS
gebruikt 2.56 GB
beschikbaar 1.8 GB
 
Qtex

Ja , ik denk het ook , zal het maar van me afzetten.

Een welgemeende dank voor de vele hulp en tijd die je hebt besteed aan dit onderwerp.

Fijn weekend

gegroet , louwe
 
ook voor u een fijn weekend ...spijtig dat het niet geholpen heeft ….
een ander tool proberen kan enkel indien je over de volwaardige versie beschikt van Icare data recovery ...hiermee heb ikzelf ooit eens met succes 1TB aan gegevens terug gehaald want ook ik had dezelfde fout gemaakt en de verkeerde schijf geformateerd .
 
Ja , het is me gelukt om toch een 414.394 bestanden terug te halen , niet alles is terug maar ben best wel tevreden.

er staan ook veel dubbele bestanden op , dus nu terug werken om deze weg te doen , en dit loopt een beetje traag , omdat de pc geen snelheid haalt bij het wissen van bestanden.

heb die bestanden terug gehaald met het programma " Recuva "Vs 1.53

mvg , louwe
 
  • Leuk
Waarderingen: cve
wel aan dat programma had ik zelf nog niet eens gedacht ...was het de gratis versie .
fijn voor je dat je er terug gevonden heb ook al was het niet alles ..
 
je kan Recuva ook aankopen zo heb ik hier de pro versie 1.52 in mijn bezit ..daarom dat ik je vroeg of je de gratis versie had gebruikt .
*heb er teveel ..weet soms zelf niet wat ik heb !
 
Recuva Pro bied technisch geen voordeel tov de gratis versie. Je koopt enkel support bij (en autoupdater). Maar die heb je doorgaans niet nodig...
Progje gaat ook al jaren mee en is voor home use nog altijd een aanrader.
 
de pro versie geeft je de mogelijkheid om een virtuele harde schijf aan te maken voor het opslaan van de terug gevonden bestanden nadien zet je deze zonder problemen gewoon terug op de schijf waar ze verdwenen waren .
 
Wat ik heb is een massa bestanden door elkaar , alles door elkaar geschud , dat brengt veel zoekwerk , en de harddisk waar het opstaat gaat heel traag om te copieren en dan te plakken op de andere schijf.

Wissen van dubbele bestanden heeft ook veel tijd nodig , is wel omslachtig , maar ja je kunt niet alles hebben.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan