Windows 10 versie 20H2

Status
Niet open voor verdere reacties.

mdc1756

Steunend lid
Vip Lid
Hallo,


Een vraagje, bij staat de update versie 20H2 klaar om te installeren maar ik heb de versie 2000 niet geïnstalleerd, kan dit kwaad als ik deze al installeer
ben ik dan niets kwijt van versie 2000 en zo ja waar kan ik die versie 2000 nog vinden indien nodig.
Ik las in hardware. info.be

Google ontdekt nieuwe kernel-bug in Windows​


wacht ik nu beter, zoek ik de 2000 of mag ik installeren?

alvast bedankt,

Ed
 
Eén van de eerste stappen bij zo'n upgrade install is een controle op de 'requirements', zowel hardware als software.
Als je OS en/of je PC hardware er niet klaar voor zijn stopt die upgrade meteen.

Volgens mij kan het wel vanuit 2000 maar moet je wel rekening houden met een vrij lange installatietijd.
 
als je pc ervoor geschikt is dan komt die mededeling toch vanzelf zichtbaar, ik heb alleen de 2000 versie niet geistalleer, te lang gewacht,
ik heb nog de 1909 laatste build

moet ik de 2000 dan ergens gaan zoeken weet jij waar
 
Ik heb ook geen enkel probleem met 20H2. Loopt lekker soepel. Ik heb enkel problemen gehad in het begin met 2004. Maar dat was helemaal in het begin, daarna na de tweede update denk ik was dat geen probleem meer.
 
:rolleyes: Enne? zijn er merkbare verschillen 2004 en 20H2
Hier wel iets irritants, "Praten met Cortana".

Dit had ik nog niet eerder gezien met een Windows besturing.

Behoorlijk irritant dit soort dingen. Ik bepaal altijd graag zelf met wie ik wil praten. En als een onbekend iemand zich niet voorstelt aan mij dan ben ik zo wie zo niet geïnteresseerd in een gesprek.

Hopeloos deze toevoeging, maar gelukkig simpel te verwijderen.

Cortana.jpg


Wat een onzin is dit dat een computer mij een melding geeft om te praten met iemand die ik niet ken.
Voor mij is een besturing niets meer dan een hulpmiddel om met programma's, c.q. software te werken waar ik iets mee wil doen.
Niets meer en niets minder.
Dus a.u.b. Microsoft laat dit soort flauwekul wat mij betreft weg.
Als er iemand ooit eens met een computer wil praten, biedt daarvoor dan software aan voor de liefhebbers en val hiermee niet mij en de rest van de wereld lastig.


En al mijn Netwerk shares waren ook weer verdwenen uit de verkenner. Maar heb ook deze inmiddels weer terug na wat zoekwerk.
Hetzelfde probleem had ik van Windows 7 naar Windows 10. En daarna nog een keer na een Windows 10 update.
Al was de oplossing telkens vreemd genoeg anders. Ook nu weer.
 
@Skippy Dat praten met Cortana is enkel het gevolg van ongelukkige vertaling hoor ! Is niet de bedoeling van met 'iemand' te praten.
Het is een audio-commandotool met je eigen PC !

Alleen werkt het enkel met Engelstalige versie en dan nog, niet in onze regio.

Je maakt je dus druk om iets dat het niet is, vrees ik ...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan