Windows 10 versie 20H2

Status
Niet open voor verdere reacties.

mdc1756

Steunend lid
Vip Lid
Hallo,


Een vraagje, bij staat de update versie 20H2 klaar om te installeren maar ik heb de versie 2000 niet geïnstalleerd, kan dit kwaad als ik deze al installeer
ben ik dan niets kwijt van versie 2000 en zo ja waar kan ik die versie 2000 nog vinden indien nodig.
Ik las in hardware. info.be

Google ontdekt nieuwe kernel-bug in Windows​


wacht ik nu beter, zoek ik de 2000 of mag ik installeren?

alvast bedankt,

Ed
 
@Skippy Dat praten met Cortana is enkel het gevolg van ongelukkige vertaling hoor ! Is niet de bedoeling van met 'iemand' te praten.
Het is een audio-commandotool met je eigen PC !

Alleen werkt het enkel met Engelstalige versie en dan nog, niet in onze regio.

Je maakt je dus druk om iets dat het niet is, vrees ik ...
Dan is deze kwaal "nog" erger dan ik dacht.
Ik heb een Nederlandstalige versie van mijn Windows 10 besturing.
Wat moet ik dan met deze meuk als het toch niet werkt op mijn Dutch Version en dan ook nog niet eens in mijn regio.

Biedt zoiets dan als optionele update aan voor de liefhebbers, maar installeer dit soort onzin niet automatisch op mijn PC.
 
@Skippy ... niet zo druk maken daarin : er is absoluut niets geinstalleerd op je PC, behalve dat icoontje en als je erop klikt komt er een schermpje dat je zegt dat het niet geldt voor ons. En dat is het ... ! Niks meer ...
 
Ik blijf er bij dat ik geen overbodige rommel wens op mijn PC dat mij via updates opgedrongen wordt.
Er is wel degelijk iets geïnstalleerd tijdens deze 20H2 update, dat Cortana pictogrammetje onder in de taakbalk is niet uit de lucht komen vallen.
 
dat pictogrammetje in de taakbalk was ook al aanwezig in al de vorige versies .. rechtsklik op de taakbalk en ontvink de knop cortana weergeven hiermee verberg je deze en verschijnt deze niet meer in de taakbalk ... zodoende kun je je er ook niet druk om maken ...
 
Ik denk ook wel dat Skippy zijn computer in de vorige versies niet zo goed bekeken heeft. Want die cortana zat er inderdaad al wel in. Je kan deze met een script er ook uithalen, maar hoe deze in elkaar steekt weet ik niet. Heb dit gezien op YouTube. Je moet anders daar maar eens zoeken op debloat windows. Het is met scripts. ken daar helemaal niets van. Ik heb nu een voldoende grote HDD dat ik nu mij niet meer druk hoef te maken om ruimte, maar met mijn netbookje geweest had dit mischien wel handig geweest om al die bloatware eruit te halen, en op deze manier ook wat meer ruimte te krijgen. Hoeveel dat dan is weet ik niet. Weet ook niet of je daar ook wat snelheidswinst mee hebt, want in principe, wat er niet op je computer staat, vertraagt u computer ook niet. Maar of die dingen die nu mee geleverd worden met Windows en eigenlijk niet nodig hebt hebt kunnen verwijderen, zoals Cortana, xbox en nog wel een hoop andere zaken, nu zoveel sources nemen weet ik totaal niet.
 
Die scripts op het net zijn er enkel voor regio's waar Cortana erop staat en werkt ... en waar je dat toch niet wil en het eraf wil. Want als het werkt zal het wel belasten.
Maar bij ons zit het er - buiten het icoontje - gewoon NIET IN en draait dus ook niet.

Kijk maar in je processen :

1604749259495.png


Je zult géén proces Cortana vinden.
 
Die scripts op het net zijn er enkel voor regio's waar Cortana erop staat en werkt ... en waar je dat toch niet wil en het eraf wil. Want als het werkt zal het wel belasten.
Maar bij ons zit het er - buiten het icoontje - gewoon NIET IN en draait dus ook niet.

Kijk maar in je processen :

Bekijk bijlage 248269

Je zult géén proces Cortana vinden.
Wat er niet in draait, zal dus ook je computer niet vertragen dan he.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan