Status
Niet open voor verdere reacties.

bernard

Steunend lid
Vip Lid
Ik ga in Chrome naar de site traffichurricane Dan klik ik rechts boven op “aanmelden”. Dan komt mijn naam tevoorschijn. Als ik dan de muis op mijn naam zet zie ik een handje en bij het klikken moet ik een rolmenuutje zien, doch er komt geen menuutje tevoorschijn.
Als ik dezelfde site open met Firefox zie ik daar dan wel een rolmenuutje.
Op een laptop is me dit gelukt met beide browsers, maar weet echt niet hoe ik het heb kunnen klaarspelen. Dit heeft te maken met een bepaalde instelling.
Zou iemand me daar kunnen bij helpen aub?
dank bij voorbaat.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
aangezien ik me daar niet wenst te registreren kan ik enkel maar tot het venster komen waar ik me dus dient in te loggen (aanmelden)

2e7c7f2299-Ashampoo_Snap_2017.05.22_15h27m41s_001_.png
 
aangezien ik me daar niet wenst te registreren kan ik enkel maar tot het venster komen waar ik me dus dient in te loggen (aanmelden)
Toch bedankt. Zou je het niet eens wagen om je in te schrijven? Je verdient op een legale manier geld zonder op belast te zijn en brengt veel meer op dan een spaarboekje hoor. Het is wereldwijd bekent. In juni is er in Engeland grote bijeenkomst.
Groeten.
 
kun je bewijzen dat je al uitbetaald werd en dat dit belasting vrij is ...ik geloof namelijk niet in sprookjes .

bij payza heb ik dus ook een account ... via hen verkrijgt men de bedragen dit wil zeggen dat je wel een bepaalde bankkaart dient aan te vragen en deze telt dan om gelijk waar op gelijk welke automaat je geld op te vragen.
 
lees jij maar eens de forum regels eens na ..
er mag niet gelinkt worden naar site's waar men financieel voordeel mee kan halen ... bijgevolg ga ik deze links verwijderen ...
jij had me deze per pb dienen mee te delen ..
 
lees jij maar eens de forum regels eens na ..
er mag niet gelinkt worden naar site's waar men financieel voordeel mee kan halen ... bijgevolg ga ik deze links verwijderen ...
jij had me deze per pb dienen mee te delen ..

Spijtig dat je mij dan erom gevraagd hebt. Voor mij is dan dit hoofdstuk afgehandeld. Beleefde groeten.
 
ik mag er je om vragen maar jij dient te weten dat je dit dan per pb diende mee te delen ...
*ik zal er een slotje op plaatsen dit hoofdstuk is dus afgesloten .
 
Toch nog even vermelden dat zulke websites (zoals traffichurricane) terecht onder de noemer van OPLICHTING vallen.
Goedgelovige zielen vallen echter met bosjes voor zulke praktijken die easy money beloven. Maar... sprookjes bestaan enkel in boekvorm, bij de betere boekhandel overal verkrijgbaar trouwens. Oplichters daarentegen kom je overal tegen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan