Status
Niet open voor verdere reacties.

minoe

Steunend lid
Vip Lid
Heb ne keer virtual pc geinstalleerd en heb de indruk dat deze veel trager werkt dan vb.VM Workstation.Iemand die deze kan bevestigen.Ram geheugen is zelfde ingesteld.
Heb hier wat geinstalleerd en de installatie duurt enorm lang terwijl dit bij VM Workstation vlot gebeurt.Anders wel goed maar traag vind ik persoonlijk
 
Er is blijkbaar nog veel werk aan.
Ik veronderstel dat het hier om vrij recente pc gaat.
Hier op mijn pc (juni 2006) gaat alles goed.
Tenslotte is het hier bedoeld om computerproblemen op te lossen van leden op het forum.
Internet vind ik minder belangrijk, dat kan steeds via de host.
Met virtual pc heb je misschien wel internet, maar daar kan je geen mail sturen met belgis klavier (geen @ mogelijk, de 'Alt Gr' toets word gebruikt voor functies van het programma
 
ik heb nu wel internet verbinding, je kan kiezen voor een andere netwerkkaart bij je instellingen voor elke installatie van besturingssystemen en toen is het bij mij wel gelukt.

Heb gezien als je kiest voor een andere netwerkkaart dat er telkens een nieuw mac-adres tevoorschijn komt.Mijn router is ingeschakeld met mac-adres filtering en deze is nog niettoegevoegd.Als ik eens opnieuw een installatie xp uitvoer op virtualbox laat ik wel iets weten of dit het probleem is.
 
Heb gezien als je kiest voor een andere netwerkkaart dat er telkens een nieuw mac-adres tevoorschijn komt.Mijn router is ingeschakeld met mac-adres filtering en deze is nog niettoegevoegd.Als ik eens opnieuw een installatie xp uitvoer op virtualbox laat ik wel iets weten of dit het probleem is.
Heb mac -adres filtering eens uitgeschakeld maar werkt ook niet.Dus dit zal de oorzaak niet zijn.
 
ubuntu en XP Pro verliepen bij mij ook vlekkeloos, enkel bij Vista had ik eerst problemen met internet maar door een andere netwerkkaart te kiezen was het probleem opgelost. Heb nog een vraagje, hoe kan ik andere partities en usb-poorten om bijvoorbeeld een bestand in Virtualbox binnen te halen zichtbaar maken in virtualbox???
 
Ik heb gelezen dat naar andere partities lezen en schrijven voor een volgende versie zal zijn, al zou er een truukje bestaan.
Kijk eens bij sun microsystems op de site.
Als je er al iets over vind graag een seintje.
 
Verder ben ik niet geraakt.
Heb mijn pc moeten herinstalleren, dit door mijn tutorial 'baas over je eigen pc'.
Die heeft zijn tol geeist helaas.
Ik heb mijn schijf dan maar meteen goed leeggemaakt (low format).
Ik ga de komende weken de virtualbox herinstalleren.
 
Verder ben ik niet geraakt.
Heb mijn pc moeten herinstalleren, dit door mijn tutorial 'baas over je eigen pc'.
Die heeft zijn tol geeist helaas.
Ik heb mijn schijf dan maar meteen goed leeggemaakt (low format).
Ik ga de komende weken de virtualbox herinstalleren.

heb je nog heel wat werk dan, laat me maar weten als je meer ondekt hebt, ik blijf intussen ook verder zoeken maar ben momenteel bezig met het uittesten van VMWare Workstation 6.5 en moet zeggen dat de mogelijkheden hier uitgebreider zijn en heb er momenteel ook Windows 7 op draaien. Mijn eerste indruk hier is dat de geinstalleerde besturingssystemen bij mij althans sneller draaien.
 
Dat is net waar win7 voor gemaakt is.
Ik heb een vraagje over vmware, ik heb daar eens mee getest, maar niet lang.
Ik heb voor virtual box een back-up gemaakt van mijn virtuele schijven, die kan ik op enkele minuten terugzetten, geen probleem.
Kan dat met jouw andere programma?
Veel van vmware is ook betalend, ik heb een tijd gezocht om daar aan te raken.
Waar heb jij dat programma gehaald?
Sorry hoor, het zijn dus 2 vraagjes geworden
Ik ga daar nog eens mee experimenteren binnenkort.
 
ben er nog maar net mee aan het draaien maar meen wel ergens gelezen te hebben dat je een backup kan maken van je virtuele schijf zal het nog eens nakijken. Het progje heb ik uit de nieuwsgroepen geplukt als je er interesse voor hebt laat je het maar weten stuur ik je door waar je het NZB'tje kan halen. Heb ook een adres van een nederlandstalig forum van VMWare maar weet niet of ik het hier mag plaatsen.

Ps; hier kan je wel gemakkelijk bestanden van je andere partities buiten VMWare in de virtuele besturingssystemen in brengen door kopiëren en plakken.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan