Status
Niet open voor verdere reacties.

Mik

Medewerker
Forumleiding
In het startmenu van Windows 10 zit een vreemde tegel. Zie afbeelding helemaal rechts onderaan.
Daar staan drie icoontjes van programma's op. Tegel doet niks. Is niet te openen of verwijderen.
Hoe krijg ik die weg?

Start.jpg
 
links bovenaan in de startlijst zie je 1 van deze icoontjes terug en daar staat "speedtest" bij vermeld .. deze betreft een zelf toegevoegde app te zijn vanuit de store opgehaald door u zelf ..het gaat hier om de speedtest bij ookla
84e3382c9a-Ashampoo_Snap_2017.11.24_17h49m54s_008_.png

wellicht dat ook de anderen icoontjes opgehaalde app's zijn ..het is echter nu niet te achterhalen om welke app's het hier gaat .
 
in je taakbalk staat 2 van deze icoontjes vermeld ... jij dient eens na te gaan welke programma's hier aan gekoppeld zijn ..links bovenaan in de startlijst zie je 1 van deze icoontjes terug en daar staat "speedtest" bij vermeld ..

Klopt, deze namiddag heb ik die speedtest geinstalleerd. Wilde hem toevoegen aan de start. Maar liet die los boven die tegel waar er al 2 icoontje instonden. Nu staan er 3 in en ik kan die speedtest niet meer als tegel weergeven in start. Vandaar dat hij voorlopig onderaan staat.
 
kun je niet in de lijst bij start "recentelijk toegevoegd " met rechts deze snelkoppeling van speedtest aanklikken en deze dan toevoegen aan start ..ik hier althans wel .
 
denk dat jij of een herstelpunt dient te gebruiken of de 2 anderen programma's ook dient te verwijderen .. daar deze 3 nu aan elkaar gekoppeld zijn ..
 
denk dat jij of een herstelpunt dient te gebruiken of de 2 anderen programma's ook dient te verwijderen .. daar deze 3 nu aan elkaar gekoppeld zijn ..

Outlook kan ik verwijderen, maar dat 2de programma????? Weet zelfs niet wat het is. Ook geen naam bij.
Herstelpunt helpt me ook niet. Heb Speedtest verwijderd en opnieuw er opgezet. Dus dat is opgelost.
 
ik heb hier met opzet nu speedtest toegevoegd aan een ander icoontje ..
85c3ca2fb3-Ashampoo_Snap_2017.11.24_18h49m59s_009_.png

klik ik nu op deze dan komen deze 2 los van elkaar te staan en kan ik ze hier gewoon gebruiken .....de 2 die los komen te staan bevinden zich daarna weer te samen als ik hier het programma dan weer sluit ..
85cd048260-Ashampoo_Snap_2017.11.24_18h53m18s_010_.png
 
komen ze dan niet onder het pijltje te staan van waaruit jij deze dan wel kunt starten ...
trouwens als ik het icoon waar ze alle 4 in vermeld staan aanklikt en ze dan onder het pijltje komen te staan dan kan ik ze weer naar hun eigen plaats slepen ....
*neem ik een rechthoekige breed icoon dan kan ik zelfs meerdere icons te samen neer zetten in 1 groot vak dus .
 
komen ze dan niet onder het pijltje te staan van waaruit jij deze dan wel kunt starten ...
trouwens als ik het icoon waar ze alle 4 in vermeld staan aanklikt en ze dan onder het pijltje komen te staan dan kan ik ze weer naar hun eigen plaats slepen ....
*neem ik een rechthoekige breed icoon dan kan ik zelfs meerdere icons te samen neer zetten in 1 groot vak dus .

Neen. Dat is juist wat me niet aan staat. Een tegel en niets mee kunnen doen. Staat er vermoedelijk al een tijdje maar doordat hij onderaan staat, zie ik hem niet zoveel. Bijgevolg geen acht opgegeven.
 
ik zie bij u nog steeds een tegel met het pijltje ...wellicht dat je nog een paar te samen heb staan want dit pijltje komt dan pas te voorschijn ..deze zou nu in feite er niet mogen staan !
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan