Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
>1000 liedjes aan het sorteren, maar wat een aantal handelingen. Is dat nu omwille dat het gebeurt in de HDD zelf dat ge niet kunt weglepen en geknipt wordt?
Normaal is dat toch telkens kopiëren?
Wat minder handelingen graag?-(De muis wat aanpassen of zo ergens)
Beste hobbyman, ik zou graag hulp willen bieden, maar ik heb geen idee wat u bedoeld en wat het probleem is.
Zou u kunnen proberen de vraag wat beter te formuleren.
Misschien de nummers op alfabet sorteren in de verkenner o.i.d.
Als je sleept binnen één en dezelfde HDD is het 'verplaatsen' en dus maar één handeling tenzij je eerst CTRL indrukt en dan sleept - dan forceer je een copy.
Als je sleept binnen verschillende HDD's (drive-mappings) is het 'kopiëren', maar ook maar in één handeling - dan blijft de bron uiteraard wel staan waar ze stond.
Tof antwoord Philip.
Na 1 nachtje slapen dacht ik om een extra stick te gebruiken om daar telkens heen te slepen. Dit kan dan met 1 hand en in 1 bewerking.
Dus je selecteert alle liedjes in een map(verkleind venster)-speelt ze af in WMP (verkleind venster) ernaast-en dan maar slepen(copy). Dit lijkt me veel vlugger ipv min. 3 handelingen.
In de HDD zelf slepen tussen mappen maar eerst toets Ctrl ingedrukt houden is een tof idee. Ga ik eens proberen alvorens de doelmap naar een stick te verplaatsen(=knippen)
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.