Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo beste vrienden.
Met het overschakelen naar Windows 10 ben ik Media player kwijt .foetsie weg! Wat kan ik hier in de plaats downloaden in het nederlands,ik heb bij downloaden op de site gekeken
doch wat is de beste?
Dank voor het antwoord.
Lenka
 
de Windows media player is hier wel aanwezig op de pro versie ... gebruik jij toevallig de Windows 10 home ?
kijk eens of deze vermeld staat op C: program files(x86) Windows media player
een alternatief is vlc player of de gratis app groove muziek


toevoeging : toevallig kreeg ik hier vandaag een desktop binnen met de Windows 10 home en ook deze heeft dus de Windows media player aanwezig ...je dient deze map op de C vervolgens te openen en rechts klik op de toepassing WMPlayer om deze snelkoppeling te kopieren naar het bureaublad .
 
Beste Qtex en Lana
Ik heb Media Player in mijn Schijf C files staan ze geopend maar zag geen Film afspelen. Als ik gewoon VLC Player gebruik (of zou gebruiken) ik zie er twee staan welke moet ik nemen ?
Nog een vraagje is het in het NL. Ik begin te dolen op 61 jaar
Groetjes
Lenka
 
het kan dus zijn dat de media player de formaat waarin de film aangemaakt werd niet ondersteund .
ook ik gebruik hier de vlc player en deze is gewoon in het NL ter gebruiken ..
als je de vlc player start dan zou deze maar 1x vermeld moeten staan in de taakbalk rechts ... en 1x in de taakbalk links .
Ashampoo_Snap_2016.07.20_18h49m56s_001_.jpg

je gebruikt natuurlijk de nieuwste versie 2.2.4
 
letop: de vlcplayer word regelmatig geupdate naar een nieuwere versie het is dan ook aanbevolen om deze dan telkens ook bij te werken dit gebeurd meestal vanzelf of je klikt op help en kies dan op updates controleren ..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan