Windows 10 Welk type voeding?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dag iedereen,
Ik heb via een vriend een andere grafische kaart kunnen bemachtigen voor mijn media center.
Het is een gigabyte GV-N550WF2-1GI
Ik heb even gekeken naar de voeding van mijn media center en ik mis een connector met 6 pins.
Dus ik moet mijn voeding veranderen, al even gekeken maar zoveel modellen.
Ik weet niet welke nemen.
Dit is de link van de kaart. https://www.gigabyte.com/Graphics-Card/GV-N550WF2-1GI#ov
Bedankt hoor!

Mich
 

Bijlagen

  • IMG_1153.JPG
    IMG_1153.JPG
    610.2 KB · Weergaven: 239
  • IMG_1154.JPG
    IMG_1154.JPG
    751 KB · Weergaven: 209
  • IMG_1155.JPG
    IMG_1155.JPG
    1.4 MB · Weergaven: 217
hou er rekening mee dat de voeding voldoende vermogen heeft anders kan het zijn dat de videokaart teveel van de voeding nodig heeft
Minimum system power is 400 W
Een goede klasse A-voeding moet het kunnen trekken. Deze hebben vaak stabiele 5 en 12 volt lijnen en lage ripple
Check voor de zekerheid het vermogen van je bestaande voeding en welk merk het is.

zie specs : https://icecat.biz/nl/p/gigabyte/gv-n550wf2-1gi/graphics+cards-gv-n550wf2-1gi-11896424.html
 
Laatst bewerkt:
Zo vandaag eindelijk tijd gehad om mijn nieuwe voeding van 600 watt te installeren, tevens die video kaart.
Laatste driver geïnstalleerd en ze werkt?
Nu zou ik willen de klank configureren die via hdmi die naar mijn av receiver ga in 5.1 systeem.
Ik heb al klank door mijn speakers, maar word niet gedecodeerd in dts of dolby digital.
Heb dit even op site opgezocht, maar vind er niet veel van terug.

Even weer de weg kwijt☹
Misschien is dit artikel niet bepaald voor deze afdeling van de forum.

Bedankt
 
Even een update.
Ik heb een nieuwe voeding geplaatst van 600 watt, laatste update van de kaart geïnstalleerd en ze werkt prima. Maar kan geen 'zware' films (uhd) afspelen. Volgens heeft deze te weinig geheugen. De klank komt goed door, maar beeld blijft steken.
Uitkijken naar zwaardere kaart, maar welke?
Nu begint deze zoektocht.

Mp
 
ik heb ff zitten zoeken , windows 10 heeft de HEVC codecs die UHD ondersteund standaard eruit (voor bepaalde windows typen gehaald.)
(N or KN edition version of Windows , The difference with regular editions of Windows is that they do not include any multimedia players from Microsoft.

voor afspelen van bestanden heb je dan extra codecs nodig:
misschien is het dan opgelost

Andere mogelijkheden :
 
Laatst bewerkt:
Nieuwe voeding miss. overbodig, welke zat erin dan en de nieuwe is nog om te ruilen?

En deze kaarten kunnen het allemaal doen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan