Welke gsm (smartphone) gebruik je ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ivan

Oprichter
Forumleiding
Admin
Welke gsm (smartphone) gebruik je ?
Staat deze er niet bij laat het onze weten.
 
Hier een gewone Samsung GSM. Ik laat een smartphone over aan hen die dat NUTTIG kunnen gebruiken. Voor jullie me als achterlijke beschouwen moet ik hier aan toevoegen dat ik in 2000 al werkte met een Palm Vx . Dat beest houdt nog altijd mijn agenda bij. Wat ik er ook aan moet toevoegen is dat ik er intussen 72 ben en op pensioen. Een van mijn favoriete bezigheden is diagnose doen van de elektronische systemen en herprogrammering (tuning) van ECU's. Enkel van PSA wagens. Ik heb een zestal garages die af en toe beroep op me doen als ze het niet meer zien zitten. Voor hen die PSA niet kennen, denk aan Peugeot en Citroën. Zo zie je dat het al dan niet bezitten van een smartphone niets met achterlijkheid te maken heeft. Een hele uitleg omdat ik vaak geconfronteerd ben met de vraag of opmerking "wel, heb jij nog geen smartphone". Meestal nogal meewarig gesteld. Lees dit niet als kritiek op mensen die wel een smartphone hebben. Elk moet doen waar hij zin in heeft.
 
geri;n236998 zei:
Hier een gewone Samsung GSM. Ik laat een smartphone over aan hen die dat NUTTIG kunnen gebruiken. Voor jullie me als achterlijke beschouwen moet ik hier aan toevoegen dat ik in 2000 al werkte met een Palm Vx . Dat beest houdt nog altijd mijn agenda bij. Wat ik er ook aan moet toevoegen is dat ik er intussen 72 ben en op pensioen. Een van mijn favoriete bezigheden is diagnose doen van de elektronische systemen en herprogrammering (tuning) van ECU's. Enkel van PSA wagens. Ik heb een zestal garages die af en toe beroep op me doen als ze het niet meer zien zitten. Voor hen die PSA niet kennen, denk aan Peugeot en Citroën. Zo zie je dat het al dan niet bezitten van een smartphone niets met achterlijkheid te maken heeft. Een hele uitleg omdat ik vaak geconfronteerd ben met de vraag of opmerking "wel, heb jij nog geen smartphone". Meestal nogal meewarig gesteld. Lees dit niet als kritiek op mensen die wel een smartphone hebben. Elk moet doen waar hij zin in heeft.

Is je goed recht om geen Smartphone te hebben. Als je Palm Vx het prima doet voor u, waarom zou u dan in godsnaam veranderen? Mijn batterij was kapot van mijn Vernee apollo Lite, ik heb er een nieuwe zelf in gestoken. Mensen in mijn omgeving zeiden me, koop gewoon een nieuwe. Ja ja, tarara. Voor nog geen 20€ zat er een nieuwe batterij in en mijn Chinesen brol gaat nog als een speer. Mijn scherm liet los. Ik heb een nieuw besteld. Heb tegen niet veel iets gezegd. Heb het gewoon gedaan. Mijne Chinesen Brol Gsm is nu voor nog een 60€ weer gelijk nieuw. Heb hem voorzien van custom ROM met Android 8.1 waar zelfs nog heel veel vlaggenschepen op draaien momenteel en ik kan dus nog gerust 2 jaar weg ermee. Dus waarom zou je veranderen? De wegwerpmaatschapij wil dat, maar daarom moet jij dat nog niet willen he. De meesten zijn daarin mee gezogen, maar wij denken goed na voor we iets doen. Ik denk dat de meesten niet weten wat zo een Palm Vx aankan. gewoon omdat het geen aanraakscherm geeft kan het niet goed zijn denken ze.
 
  • Leuk
Waarderingen: geri
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan