Welke gsm (smartphone) gebruik je ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ivan

Oprichter
Forumleiding
Admin
Welke gsm (smartphone) gebruik je ?
Staat deze er niet bij laat het onze weten.
 
Ben zelf misschien van de oude stempel. Ik ben in het bezit van een Nokia 3320 en mijn eega van een Domo, en voel me er wel bij. Al de rest gaat hier met een laptop welke ik alleen gebruiik.
 
@CVE: dank voor je bericht. Ik vreesde hier versleten te worden als een achterlijke zak, maar uw reactie doet me goed. A propos, mijn Palm Vx heeft wel een touchscreen zij het met stift. De graffiti mogelijkheid vind ik een fantastisch ding. Ik loop ook niet mee met de consumptiemaatschappij. Met Black Friday heb ik me afgevraagd : wat heb je nodig? Ik kon niets bedenken en daarmee was de kous af. Nutteloze dingen kopen is altijd duurkoop. En wat ik vooral zalig vind is rustig te kunnen leven zonder continu uit te zien naar dingen kopen. Men praat ons behoeftes aan en daar doe ik niet aan mee. Zalig. De fameuze koopziekte. Ik heb alle comfort en voor de rest geen gedoe. Mijn Palm Vx is dichtgekleefd. Batterij doet het nog altijd maar zal ooit moeten vervangen worden. Ik ga proberen om met een Stanleymesje de lijm door te snijden. Heeft u een beter idee?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan