Welke gsm (smartphone) gebruik je ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ivan

Oprichter
Forumleiding
Admin
Welke gsm (smartphone) gebruik je ?
Staat deze er niet bij laat het onze weten.
 
cve;n237067 zei:
Met wat heb je je Palm Vx dicht gekleefd? Indien een harde lijmsoort zoals secondelijm zal heel erg moeilijk zijn om open te krijgen, ook met een stanleymesje niet. Als dat met een zachte lijm is zoals een silicone lijm heb je meer kans op slagen. MIjn kids wilden al geruime tijd Fortnite kunnen spelen, maar hier was geen enkel toestel sterk genoeg om deze zware game aan te kunnen en met black friday hebben we wel een heel erg mooie deal kunnen sluiten bij bol.com. We hebben een Xbox One S met Fortnite en nog 2 extra's erbij voor 189€. Je kon ze elders kopen met fortnite zonder die 2 extra's voor 199€ of aan de gewone prijs van 349€. DUs ik ben er vrij van overtuigd dat we een heel goede black friday deal hebben kunnen slaan met deze Xbox voor de kids. Mijn tweede zoon had ook nog een Smartphone nodig en we hebben ook op Black friday bij de Hubo een Nokia 1 gekocht voor 40€ (normale prijs is 89€) en je kreeg er nog een kortingsbon bij van 15€ voor de volgende aankoop. Dus een klusje doe je ook altijd wel eens, dat komt ook wel altijd van pas. Je kon dus echt wel zaakjes doen als je inderdaad iets van doen hebt. Maar nu hebben we terug alles wat we nodig hebben. Zodus we kunnen weer weg. Mijn vrouw haar Smartphone is op zijn laatste beentjes aan het lopen, dus die zal binnenkort wel aan vervanging toe zijn, misschien wel in de wintersolden wel eens kijken wat we kunnen krijgen voor een prijsje. Onze TV loopt ook op zijn laatste benen, nu ja is niet abnormaal ook, het is nog ene met een beeldbuis. Ja zo ene die weegt gelijk lood en dik een halve meter dik is.

Mijn Palm Vx heeft geen schroefjes. Hij is dus gelijmd. Er bestaan versies die toegeschroefd zijn. Op Youtube kan je filmpjes zien hoe je de batterij moet vervangen maar helaas niet voor een zonder schroefjes. Hoe sterk die lijm is weet ik niet. Misschien beter wachten tot de batterij het begeeft en dan is het alles of niets. Enkele maanden geleden heb ik nog de passende batterij gevonden op Replace Direct. Veel succes met uw aankoop. Ik koop geen dure toestellen zoals smartTV of laptop via webshops. Ik gun het de kleinhandel omwille van de service. Van mijn SmartTV heb ik de verpakking op zolder gelegd en als er iets scheelt verpak ik de TV en draag die naar de winkel waar ik die gekocht heb. Ik hoef geen tussenkomst van een technicus hier aan huis. Meestal zijn die toestellen niet te herstellen aan huis. En een vervang TV hoef ik ook niet. Kan dat ding wel een tijdje missen. Groeten Geri
 
cve;n236968 zei:
Hier zijn er 4 Android toestellen in gebruik.

Ikzelf vulde Android in, maar vrouw en dochter gebruiken ieders een iPhone.
Volgende keer een andere vraagstelling?
In uw huishouden met benamingen en in te vullen aantallen per soort phone,
Dan krijg je een beter totaalbeeld, denk ik.
 
geri;n237119 zei:
Mijn Palm Vx heeft geen schroefjes. Hij is dus gelijmd. Er bestaan versies die toegeschroefd zijn. Op Youtube kan je filmpjes zien hoe je de batterij moet vervangen maar helaas niet voor een zonder schroefjes. Hoe sterk die lijm is weet ik niet. Misschien beter wachten tot de batterij het begeeft en dan is het alles of niets. Enkele maanden geleden heb ik nog de passende batterij gevonden op Replace Direct. Veel succes met uw aankoop. Ik koop geen dure toestellen zoals smartTV of laptop via webshops. Ik gun het de kleinhandel omwille van de service. Van mijn SmartTV heb ik de verpakking op zolder gelegd en als er iets scheelt verpak ik de TV en draag die naar de winkel waar ik die gekocht heb. Ik hoef geen tussenkomst van een technicus hier aan huis. Meestal zijn die toestellen niet te herstellen aan huis. En een vervang TV hoef ik ook niet. Kan dat ding wel een tijdje missen. Groeten Geri

Misschien hier eens kijken https://www.ifixit.com/Guide/Palm+Vx+Screen+Replacement/6744
 
WIEBOjw;n237172 zei:
Ikzelf vulde Android in, maar vrouw en dochter gebruiken ieders een iPhone.
Volgende keer een andere vraagstelling?
In uw huishouden met benamingen en in te vullen aantallen per soort phone,
Dan krijg je een beter totaalbeeld, denk ik.

Tuts zelf had deze poll opgesteld. Maar dit had inderdaad een ander beeld, een duidelijker beeld opgegeven. Maar denk dat het bij een poll onmogelijk is om per IP meer als 1 antwoord in te geven, maar dat is een forum technische vraag en dat weet ik dus totaal niet. Tuts heeft in zijn gezin 4 iPhones en wij hebben 4 Android toestellen. Ik volg deze topic natuurlijk met argusogen en zie dat er wel meerdere gezinnen zijn die beide besturingssystemen hebben. Ik kan daaruit afleiden dat in het huishouden de oorlog tussen Android en IOS niet zo woed als tussen de verwoede aanhangers van 1 van de besturingssytemen en de bedrijven natuurlijk niet te vergeten, wat dit zijn de grote ruziemakers en tergelijk kijken ze over hun schouders naar elkaar, van hoe lost die dit of dat op. De 1 kan niet zonder de andere. De ene verwijt iets, en kort erna komt die dan met krak hetzelfde op zijn toestellen. Het is leuk om die strijden te lezen vanop afstand met nuchter verstand. Gelijk van de Notch toestanden. Bij alle polls is niemand er blij mee, maar toch doen alle merken er aan mee, Samsung verweet zelfs apple van foeilelijke oplossingen, maar lijkt nu voor hun S10 zelf over stag te gaan voor een notch. Zo zie je maar dat ze soms heel hard roepen en daarna heel hard terug in hun holletje moeten kruipen. heel erg leuk om te volgen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan