Windows 10 Werken met 2 schermen probleem telkens na nieuwe upgrade ....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste , ik werk al een hele tijd op windows10 home (i5 64bit) nu ver1709 en werk ik met 2 schermen (1op hdmi en 1 gewoon) ! Helaas na een upgrade van windows ben ik deze werkwijze steeds kwijt en moet ik er steeds terug naar zoeken via instellingen om alles terug aan te passen en met 2 schermen te werken ! Hoe kan ik dit eenvoudig ofwel terug instellen maar liefst hoe kan ik voorkomen dat alles blijft zodat ik met die 2 schermen verder kan werken ! Alvast bedankt ,het zou wel leuk zijn om er een oplossing voor te weten ! Grts walter

ik zou alvast beginnen met de versie bij te trekken : 1709 is méér dan 3 jaar voorbij houdbaarheidsdatum.
Nu moet je naar 20H2 overstappen - op 2004 is ook nog support, maar het zou gek zijn niet meteen naar actuele over te stappen.

Dank je , normaal zou ik die upgrade doen want die 20H2 werd onlangs geladen en slechts 1 scherm werkte en kreeg het niet in orde , daarom heb ik terug via systeemherstel en dan was alles direct terug in orde gekregen en zo werkt alles prima terug ....

Ik draai hier een 20H2 met 2 schermen, zonder problemen dus daaraan zal het niet liggen...

maar #3 spreekt dus tegen wat je in #1 zegt nl. dat je na elke upgrade (welke dan als je ze niet doet ???) problemen hebt ... heb je nu die problemen of niet ? en met die versie 1709 ?

dank je , nu weet ik dat het "normaal" op die nieuwe versie ook zal/kan werken doch dan moet ik terug op zoek waarom het dan enkel met 1 scherm werk , als ik enkel dat 2de scherm via hdmi aansluit komt alles wel op dat scherm en bij aansluiten van de 2 , enkel 1 scherm dat aktief is ... rarara nu terug op zoek ... maar eerst dan die nieuwe versie 20H2 laten upgraden !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan