Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste,

Sedert geruime tijd sukkel ik met mijn Hotmail......Ik kon wél nog foto's versturen,maar dat was alles....nu echter komt er steeds een bericht als ik om het even wat wil doen met Hotmail.....ik begrijp er niets van (ben 70jr en een leek met de pc)
Op mijn scherm verschijnt : Serverfout 4102
Windows Live Mail fout_id server http://mail service.live.com delta Sync_2.0.0:Sync.aspx 0x8DE00001

Eerlijk gezegd ....dat is voor mij latijn......
Kan er iemand mij (op een gemakkelijke manier) uitleggen wat ik kan doen?
Ik zal er heel gelukkig mee zijn moest ik mijn Hotmail terug kunnen gebruiken,dan kan ik de gmail afschaffen.....

Reeds dank!

anny
 
dus ik begrijp niet waarom men hier nu nog steeds over Hotmail spreekt ...
@Qtex weet wel je mij aanspreekt!Mijn antwoord is omdat TS steeds over Hotmail spreekt!!!Om geen verwarring te verhoor zaken doe ik het ook!
Weet wel dat Hotmail oulook is,maar je je ook naar surft kom je op het zelfde ,zo als in je link/filmke
een technieker plaatste er Hotmail op
Natuurlijk weet ik niet hoe dit is gegaan?met alternatief email of gsm nummer!
mvg
 
Hotmail is één van de vele microsoft accounts en wellicht de meest bekende. Hotmail is uiteindelijk een product dat Microsoft opgekocht heeft in 1997. Ondertussen hebben ze dit getransformeerd naar outlook.com. Zeg niet gewoon Outlook, want dat is een applicatie van het Office packet. Deze verwijzing van Outlook en Outlook.com vind ik persoonlijk zeer verwarrend voor de eindgebruikers. Zoals het filmpje laat zien zie je enkel "Outlook". Wat eigenlijk Outlook.com is ipv Outlook. Is één van de pogingen van Microsoft om alles op dezelfde lijn te krijgen, zoals ze met Windows 8 geprobeerd hebben. Iets van alles maar niets volledig correct uitgewerkt.
Dus als de TS een hotmail adres heeft zou ik ook praten over hotmail. Waarom praten over outlook.com wanneer er een @hotmail gebruikt wordt?
 
wat bedoel je nu met "hoe moet ik dat doen ? "

bedoel je nu het aanmelden van en met je Hotmail (outlook) account
of bedoel je nu eerder dat je Windows Live Mail verder wilt instellen ( dan dien je eerst een nieuw w8woord te verkrijgen en aan te vragen ) *eerder vermelde je al dat je deze niet meer kende !
beiden mogelijkheden werden u aangereikt in bericht #15
 
Dag Otex,
En,nu?.... gisteren dacht ik dat alles ok was, ik had een nieuw ww aangemaakt en testen gedaan om te verzenden ,en 3 x lukte het maar vandaag was het wéér noppes , er stond terug op een scherm: voor account Hotmail (van anny m.)kunnen geen berichten verzonden of ontvangen worden.
windows live mail-fout-id =0x80048823.
Het begint te spannen ,want ik krijg mijn emails niet binnen.
kan je me nog raad geven?
anna louise
 
Wil je van hotmail meer gebruik maken dan ja bij telenet een mailadres aanmaken ga naar mijn telenet
Maak je daar een mailadres aan

22-11-2014 18-29-10.jpg

Dan kan je online je mails lezen https://mail.telenet.be/

Heeft u outlook van office of andere software dan kan je deze daar in lezen bv met https://www.mozilla.org/nl/thunderbird/

( als je mailadres bij telenet aanmaakt schrijf dan alles op)

Nog verder vragen dan vuur je ze maar af ;)
 
Dag wawa,

ik heb de lijst nagekeken (programma's en onderdelen) en ik constateer dat ik live Essentiels 2012 reeds heb ! ik had gisteren reeds windows live mail gewist! maar jij zegt dat ik nu " live mail" alléén moet downloaden..... is het zo? en is dat via google?
 
@ Anna
wil jij nu de Windows Live gaan gebruiken en dit met je Hotmail (outlook) adres dat kan ...
open WLM en klik op " accounts " ( boven in het lint )
klik verder op " email " (staat ook in het lint )
geef het te gebruiken email adres in ..
als wachtwoord dien je je Microsofts accounts wachtwoord in te geven ....heb je nog geen Microsoft account dien je deze eerst aan te maken ! klik
**heb je wel al een Microsoft account maar ben je dit wachtwoord vergeten dan dien je deze her aan te vragen of je stel deze opnieuw in ... klik dan hier verder op reset paswoord

**heb mezelf zojuist ook mijn Hotmail ( outlook ) toegevoegd aan mijn WLM en dit verliep probleemloos .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan