wil iets op usb stik zetten en het tabblad van computer blokkeert

Status
Niet open voor verdere reacties.

raymon

Steunend lid
Vip Lid
wil iets op usb stik zetten en het tabblad van computer blokkeert en krijg het pijltje op wacht (draait)

en kan het tabblad van deze pc niet sluiten
 
je kan taakbeheer starten en de taak annuleren ... je mag zeker niet de stick los trekken want dit resulteert waarschijnlijk dan in een onkenbare usb stickie met een raw indeling .
 
en taak beheer is ook iets raar heb ik ondervonden er komt niet meer op de programs die bezig zijn of ik moet een nieuwe bril

edit :afmelden heb ik ook gedaan maar daarna is het weer het zelfde
 
deze is windows 8,1 heb gezien is ook detail hier (dat heb ik nu gevonden )

heb de verkenner van de taakbalk kunnen weg doen zal nog eens proberen iets op de usb te zetten

voor de moment werkt het terug de verkenner

heb blokkeert niet meer ,als het terug van het zelfde is laat ik wel iets weten

dank je wel Qtek

nog een prettige avond gewenst
 
Je bedoeld een geblokkeerd tabblad in de browser of een programma ?

Het kan altijd eens gebeuren dat er iets vastloopt. Start dan het programma opnieuw op.
Gebeurd dit regelmatig en te vaak kan er een bepaalde reden zijn dat dit gebeurd.
Wat er precies aan de hand is kunnen vele dingen zijn.

Van een processor die het te warm heeft tot een besmetting en van te veel programma's tegelijk open hebben staan tot defect geheugen. Ook een programma opnieuw installeren kan helpen.
 
te veel tabblad open doen denk ik (ben nog niet zeker )
heb soms dat ik op het zelfde tabblad een nieuwe map maak (en iets wil insteken van het zelfde tabblad)van enkele gb
dat ik het ding te zien krijg van overdracht dan zal hij wel traag zijn zeker

en soms helemaal geen last

edit: heb een hoop weg gegooid van mijn data schijf
 
Laatst bewerkt:
Blokkeren van een PC als je veel open hebt staan is meestal het geval van te weinig intern geheugen.
Kan natuurlijk ook een oorzaak zijn dat er veel processen op de achtergrond draaien dat veel geheugen opslokt, waardoor er nog maar weinig overblijft.
En het ligt er ook aan hoeveel geheugen er in de PC zit.

Windows 10 op een PC met 1 Gb intern geheugen zal niet lekker werken en al gauw vastlopen als je gaat mulitasken.
 
Ik zou de pc eens reinigen met mbam ,adwCleaner en ccleaner. Dat kan veel helpen en kan direct geen kwaad. Per maand doe ik dat min 1 keer.
Door dat ge-Google weet je nooit wat er binnensluipt. Telkens moet je coockies accepteren enz .
 
Windows 10 op een PC met 1 Gb intern geheugen zal niet lekker werken en al gauw vastlopen als je gaat mulitasken.

ik heb windows8 en 4 gb geheugen

heb mijn bureaublad helemaal opgekuist de snelkoppelingen in een map gezet (was wel een manekensblad geworden (lachen))
als ik nu een usb insteek komt de inhoud vanzelf te voorschijn

voorlopig picobelo :yahoo:

zal maar niet te hard roepen hihi
 
als ik nu een usb insteek komt de inhoud vanzelf te voorschijn

indien bij automatisch afspelen " verwisselbare stations " ingesteld staat op "mappen en bestanden weergeven (* verkenner ) dan word telkens de inhoud getoond bij het aansluiten van een externe media
*Windows10 (zal wellicht ook zo zijn in de Windows 8)

Ashampoo_Snap_2016.06.29_20h05m03s_004_.png
 
dju heb toch te hard geroepen wil iets op een stik zetten kopieer en klik dan recht op de stik en blokeerd weer pffffffff
had wel een grote harde schijf van medion ook open staan
ga die medion afsluiten en nog eens kijken of het daar aan ligt


edit nu krijg ik in taakbeheer er zijn geen actieve toepassingen
wil dat dan zeggen dat er niks loopt waarom blokeerd het dan iedere keer

edit van de ene harde schijf naar een ander 8 gb overbrengen nog geen 2 minuten
aansluiting van harde schijf is van boven op de medion pc is niet langs usb (kanaal of hoe noem je dat )

ik krijg problemen met de aansluiting via usb kanaal

is toch iets met die aansluiting van usb ? van zodra ik rechts druk blokeerd het
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan