Windows 10 Windows 10 mei Update 2004

Status
Niet open voor verdere reacties.

Qtex

Beheerder
Forumleiding
Admin
Windows 10 is vanaf de May 2020 Update niet meer te gebruiken op nieuwe 32bit-apparaten.
Microsoft verandert de minimale systeemvereisten voor nieuwe oem-installaties, zodat Windows alleen nog op 64bit-systemen kan worden geleverd ..
Deze verandering heeft alleen invloed op nieuwe computers!
Op bestaande 32-bits pc's, waar Windows 10 alleen wordt bijgewerkt met de update van mei 2020, zouden zich geen problemen moeten voordoen.
De Mei 2020 Update kan hier worden geïnstalleerd.
Alleen de nieuwe/eerste installatie van Windows 10 mei 2020 op een 32-bit machine is niet meer mogelijk.
Dus als u Windows 10 op een oude 32-bits machine draait, zal u zonder problemen door moeten kunnen gaan met de update van mei 2020.

lees meer ..
 
wel het is zo ver de onderdelen update naar versie 2004 is daar maar je dient het zoeken naar update's zelf te starten ..
Ashampoo_Snap_woensdag 27 mei 2020_19h01m01s_001_.jpg
 
this een feit versie 2004 staat er op ... het heeft hier ruim 1.40 u geduurd ..ik heb tijdens het voorbereiden , het downloaden en het installeren de pc wel gebruikt ..
*beter is het om de pc met rust te laten ..

Ashampoo_Snap_woensdag 27 mei 2020_20h40m30s_001_.jpg
 
Hier net nog gezocht en nog niet binnen gekregen. Ben al heel de week aan het zoeken, want ik dacht eerlijk dat het vanaf 20 Mei was tot ik gisteren het beu was en op het net gezocht heb en dat ik gevonden heb dat het vanaf 28 Mei is, morgen dus.
 
nee gisteren vernam ik dat deze gisteren vrijgegeven werd ..maar je weet ook dat eerst de insiders deze het eerst verkrijgen .. daarna de gewezen " insiders " en daarna pas de "gewone " gebruikers !
*heb zo de indruk dat deze nog ietsje sneller is .. ene bemerk ook géén bijzonderheden ..vertragingen of eender wat !

*een Windows.old word op de C bewaard na het verkrijgen van versie 2004
Ashampoo_Snap_woensdag 27 mei 2020_21h37m17s_004_.jpg
 
MS doet aan 'beheersing' van de stromen om hun servers niet te laten platleggen door 'ongeduldige' enthousiaste gebruikers - zoals mijn collega's hier naar blijkt ... :cool: :unsure:
Heb al bij vorige ondervonden dat bepaalde PC's (want ik heb er hier wel enkele !) sneller de feature updates kregen dan andere ... op hetzelfde extern IP dus ... Géén idee welke triage ze doen : ik heb hier een paar Engelse, een paar met NL language pack, enkele Pro, enkele Workstation versie ...
 
één nadeeltje bemerkte ik vandaag ..ik diende mijn aangekochte Fx Sound Enhancer opnieuw te installeren ,ik bemerkte dat deze niet meer werkte pas nadat ik deze opnieuw had geinstalleerd kon ik deze wederom gebruiken ..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan