Windows 10 Windows 10 mei Update 2004

Status
Niet open voor verdere reacties.

Qtex

Beheerder
Forumleiding
Admin
Windows 10 is vanaf de May 2020 Update niet meer te gebruiken op nieuwe 32bit-apparaten.
Microsoft verandert de minimale systeemvereisten voor nieuwe oem-installaties, zodat Windows alleen nog op 64bit-systemen kan worden geleverd ..
Deze verandering heeft alleen invloed op nieuwe computers!
Op bestaande 32-bits pc's, waar Windows 10 alleen wordt bijgewerkt met de update van mei 2020, zouden zich geen problemen moeten voordoen.
De Mei 2020 Update kan hier worden geïnstalleerd.
Alleen de nieuwe/eerste installatie van Windows 10 mei 2020 op een 32-bit machine is niet meer mogelijk.
Dus als u Windows 10 op een oude 32-bits machine draait, zal u zonder problemen door moeten kunnen gaan met de update van mei 2020.

lees meer ..
 
Tja, ook dit kan nog gebeuren , bij mij een van de drie Computers met de eerste Melding van U bent nog niet aan de Beurt :unsure:
 

Bijlagen

  • Knipsel.PNG
    Knipsel.PNG
    129.1 KB · Weergaven: 99
Bij mij blijft hij hangen op 48%, dan krijg ik een foutmelding heel kort te zien en dan sluit hij zichzelf af. Daarna als ik hem wil opstarten staat hij een half uur een herstel te maken, sluit hij zichzelf nog eens af en als ik dan terug opstart duurt het tergend lang eer hij opgestart is. Let wel dit is via de knop deze pc bijwerken op media creation tool. Nu ben ik bezig op USB te zetten en hopelijk gaat het zo wel goed met een clean install via de USB. Heb gisteren mijn tweede zijn laptop geupdated naar de 2004. De rest heeft nog steeds 1909. Straks zien of het met een clean install te doen via USB wel lukt in plaats van via deze pc upgraden.
 
Ik heb vandaag de USB stick gemaakt met Media Creation Tool en die dan met een clean install dan naar 2004 gebracht. Het is me dan op deze manier zonder al te veel problemen gelukt. Nu draait mijn systeem goed. Ben nu natuurlijk nog bezig met van alles terug te installeren. Maar het ziet er goed uit allemaal tot nu toe. Dus PC 2 draait hier nu ook versie 2004. Nu nog 3 te gaan. Mijn vrouw moet zelf weten hoe en wanneer ze het doet. Daar moei ik mij niet mee. Mijn oudste en mijn jongste hebben nog geen 2004, die hebben nog 1909 draaien momenteel.
 
  • Leuk
Waarderingen: Ivan
Men kan nog altijd de 32 bit versie windows 10 2004 downloaden en installeren met de windows iso downloader.
32 bit is aangeraden voor tragere computers met weinig geheugen.
Dat werd eerder ook al gezegd dat men kan updaten, maar dat nieuwe systemen niet meer zullen kunnen worden voorzien van een 32 bits besturingssysteem. Hier zijn ondertussen al 4 laptops zonder problemen geupdated naar versie 2004. Juist mijn vrouw haar pc heeft nog geen 2004, maar dat is haar eigen domein, ik bemoei mij daar niet mee. Dit weekend heb ik dan de oudste zijn laptop en de jongste haar laptop ook via deze pc bijwerken bijgewerkt naar 2004.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan