Windows 10 windows 10 meldingen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als ik mijn pc opstart of mijn laptop,
komen altijd rechtsonder bij de tijd, meldingen van bijv Nero of andere reklame's naar boven.
Hoe kan ik die uitzetten ? ?
Als ik op het tekstballonnetje klik, staan meldingen al uit......
Toch blijven er meldingen komen.......
CCleaner / of Adw of Glary runnen, helpt niet.
Wat dan ? ?

GreeTZ
mysty
 
zelf heb ik daar géén last van maar wil jij deze meldingen uitzetten dan dien je via start >instellingen >naar systeem te gaan ..
in systeem klikje dan op meldingen en acties en je zet vervolgens de schuifbalkjes om waarvan je dus geen meldingen wenste ontvangen...
*wil jij van géén enkele app nog een melding krijgen dan zet je ook het schuifbalkje's uit bij "Meldingen van Apps en andere afzenders ontvangen "
notie: laat deze van beveiliging en onderhoud aan staan want deze controleert je systeem en geef je desnoods een melding als er in gegrepen dient te worden !
 

Dingen starten alleen op indien daarvoor zijn aangemeld, staan in opstarten, in het register in run en runonce.

Met de tool Ccleaner is het bij gereedschap, opstarten etc. ook makkelijk te beheren en voor de gevorderde "Autoruns" die Schoone ook meld.
 
Ik heb dit probleem opgelost door te rechtsonder te klikken op "melding". Daar zal je zo'n berichtje zien. Gewoon klikken op zo'n berichtje op instellingen (wieltje) en daar kan je de instellingen aanpassen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan