Status
Niet open voor verdere reacties.
Bij deze instelling werkt norton internet security meestal niet meer,start niet mee op, heb bij vrienden geinformeerd en hebben hetzelfde probleem, bij gewone start wel, hebben een aantal andere virusscanners uitgetest en deze hebben er blijkbaar geen last van, medewerkers norton kennen het probleem en werken eraan, zeggen dat het geen goed idee is om deze instelling binnen windows te gebruiken ? Weten jullie hier meer over ? Persoonlijk nog nooit geen problemen mee gehad dat er geen andere programma's opstarten, uitgezonderd norton uiteraard-m-
 
het probleem ken ik niet aangezien ik Norton niet gebruikt ...
toevallig kreeg ik deze morgen een desktop binnen die ik diende na te kijken omwille van systeemcrashes...
* in het kort ...ook hier was Norton aanwezig en het viel me op dat indien er gekozen werd voor een volledige systeemscan dat de processor meerdere keren tegen de 100% zat ...

*is het geen oplossing om gewoon het snel opstarten uit te vinken ...
want veel vertraging is er haast niet bij gebruik van een SSD
bij gebruik van een HDD zal het opstarten merkbaar iets langer duren maar hoogstens 1 minuutje .
 
Ja, bij mezelf op laptop met ssd scheelt het ook maar zoiets, bij die met gewone harde schijf iets langer, maar ik ken er enkele dat het tot 2 minuten langer duurt, maar heb jij al ondervonden bij snelle opstart dat er iets niet mee opstartte van programma's, want bij norton raadden ze die instelling af terwijl ik er nog nooit problemen mee gehad heb, alleen Norton ja, tja, bij test aankoop wordt nu bullguard als beste aangeraden, computer herstelwinkel raad die ook al enkele jaren aan, opmerking was in feite dezelfde als die van U, dat Norton veel systeembronnen gebruikt in vergelijking met andere virusscanners, is wel tot nu dus altijd als één van de beste aangewezen geweest
 
zo wie zo laat ik haast niets opstarten van programma's enkel het hoognodige word hier opgestart met Windows ...d.w.z. Malwarebytes premium en de AVG internet Security als ook de ashampoo snap... het is de eerste keer dat ik hoor dat het snel opstarten mogelijk voor problemen kan zorgen betreffende het opstarten van programma's .
 
Awel, daarvan heb ik ook nog nooit gehoord, tenzij bij Norton nu;), ik moet wel zeggen, ik heb vorige week nog iemand gehad die de gratis versie van avg internet security had, wel geen malwarebytes prenium daarbij, en er stond een virus op dat avg niet ontdekt had en norton wel, plus als ge avg gratis gebruikt worden uw gegevens doorverkocht tschijnt en zit je nogal eens met die pop up om de betaalde versie aan te kopen, in een verder verleden had hitman pro alert ook bij de gratis versie van avg 8 malware bestanden ontdekt en norton drie virussen, ik moet wel zeggen dat op het moment dat ik hem aangeboden kreeg bijna niets meer werkte, ook die avg gratis niet en de virusbescherming dus overgenomen was (de periode kon ik niet achterhalen) door microsoft zelf
 
ik gebruik al zeker 7 jaar de AVG internet security en ben hier zeer tevreden over ...
het ligt niet aan de beveiligingssoftware of er iets binnen komt het ligt eerder wel aan de persoon die aan de computer zit .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan