Windows 11 Windows 11 pro uitschakelen windows update via groepsbeleid

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb windows update uitgeschakels via groepsbeleid op een Windows 10 pro computer. Ik zie ook in instellingen van windows update staan "Sommige instellingen worden door uw organisatie beheerd". Onder Windows 10 werkt dit dus perfect.
Ik heb nu identiek hetzelfde gedaan op een windows 11 pro computer maar ... dit werkt niet. Ik krijg nog steeds automatische updates en de melding " Sommige instellingen beheerd door uw organisatie" staat ook niet in de instelling van Windows update. Hier beneden hetgeen er op de Windows 10 pc staat
1692106220897.png

Heeft er iemand dit werkend gekregen op windows 11 pro ?

Google is uw beste vriend ...

waarom updates uitschakelen?
heb je dit gevolgd:

Nogmaals, open het venster Uitvoeren met de Windows-toets + R en typ 'gpedit.msc' om de Editor voor Groepsbeleid te laden. Vanaf hier moet je weten welke versie van Windows je hebt.

Navigeer bijvoorbeeld naar: "Lokaal computerbeleid > Computerconfiguratie > Administratieve sjablonen > Windows-onderdelen > Windows Update > Windows Update voor *uw versie*".

Dubbelklik hier op 'Select The Target Feature Update Version' onder de kop 'Setting' (Instelling). Je moet dit beleid instellen op 'Ingeschakeld' en '21H1' typen in het bijbehorende veld.

' als administrator ' uiteraard

kan ook via deze TOOL is ook handiger voor leken .......

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan