Status
Niet open voor verdere reacties.
Deze mail vandaag gekregen van PC tuts: Is er geen originele Windows installatie-DVD bij de computer geleverd. Dan kan je recovery-CD hier onder downloaden. Met recovery-CD kan je systeemherstel worden toegepast, opstartproblemen worden opgelost en/of in geval van nood de gemaakte Windows systeemkopie worden teruggezet. meer kan je hier lezen http://www.pctuts.be/f499/alle-recovery-cds-voor-windows-47879/

Is dit wel echt ? Ik heb recovery-CD gedownload en op een CD gebrand maar nu kreeg ik op mijn PC het programma Elite Unzip . Als ik dan even goochel zie ik dat dit een virus is !!!!
 
de recovery cd's werden allemaal door mezelf aangemaakt ...deze zijn 100% zuiver er werd niets extra's toegevoegd !
wat kun je met deze doen ...
je start daarmee dus op en je verkrijgt het onderstaande scherm te zien ...
a674f4e5bd-Ashampoo_Snap_2013.07.18_15h07m47s_006_.png

je verkrijgt dus een paar mogelijkheden om je pc te herstellen ....
 
Ik begrijp er ook niets van . Ik heb Malwarebytes een scan laten doen en er waren 45 items gedetecteerd allemaal tot betrekking van deze Elite Unzip . Mijn Norton 360 heeft ook geen waarschuwing gegeven dat er iets onveilig was .
 
kan het niet zijn dat je deze besmetting van ergens anders heb opgehaald ...
ik heb daarjuist al de recovery's terug opgehaald en kreeg nergens een melding van ...
als bescherming draai ik hier de AVG Premium Security 2015 en Malwarebytes premium beiden gaven geen melding .
 
al deze recovery cd's werden door mezelf aangemaakt en ik ben er 100% van overtuigt dat deze niets extra's hebben mee gekregen .
ik heb zelf nu deze recovery cd opgehaald en ondervond hier niets verdachts ....kreeg nergens melding van ...
mijn bescherming bestaat uit de AVG Premium Secrity 2015 en Malwarebytes premium deze vermelde dus niets ... betreffende een besmetting !
 
Ik gebruik niets . Nadat ik de recovery CD had gebrand kwam plotseling dat venster van Elite Unzip tevoorschijn . Ik had nog nooit gehoord van Elite Unzip .

Door het branden van een ISO op een CD krijg je geen virus binnen. Als die software zich aanbied, dan was die al aanwezig op je systeem. We kunnen je hulp bieden om het probleem te verhelpen. Maar hier onterecht met een beschuldigende toon aankomen is niet echt gepast. Elite Unzip is trouwens geen virus maar kan beschouwd worden als ongewenste software. Zoals op 75% van alle computers terug te vinden is.
 
een verontschuldiging is mooi doch deze is niet nodig ...
wellicht dien je eens na te gaan in de lijst "Programma's en Onderdelen " of er nergens een verwijzing staat naar deze Elite Unzip deze dien je best dan te verwijderen ..ook dien je de zogenaamde toolbars er van te verwijderen ...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan