Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb gisteren twee oude bestanden gewijzigd. Toen ik ze wilde opslaan, verscheen plots het woord “temp” voor de naam van het bestand. Ik had al op enter geklikt voor ik het realiseerde.
Hoe dan ook, het resultaat is dat ik de 2 bestanden niet meer kan vinden.
Ik denk dat ze zijn terecht zijn gekomen in de tijdelijke internetbestanden, maar ik geraak daar niet in.
Ik doe hiervoor wat ik altijd heb gedaan, nl. klikken op Start – Internet Explorer.
Ik verwacht dan Extra en internet options enz, maar het enige wat ik op mijn scherm krijg is Google. (de oude Google, niet Google Chrome).
Als ik terug ga, dan zie ik dat er naast Internet Explorer een pijltje staat dat verwijst naar vier mogelijkheden:
"Gepind
Google
Taken
In private navigatie starten
Nieuw tabblad openen
Laatste sessie opnieuw openen"
Klikken op een van deze drie mogelijkheden helpt niet. Ik heb ook al "download internet explorer repair tool" gedowmload, maar ook dat leidt me niet op de juiste weg.
Kan iemand mij helpen mijn gewijzigde bestanden terug te vinden? Bedankt.

J.Schryvers
 
je dient eerst naar de map opties te gaan om de verborgen bestanden ook te laten weer geven ...dit is via het configuratiescherm > map opties


1.klik daarna op Start en klik vervolgens op Internet Explorer.
2.Klik op de knop Extra en klik vervolgens op Internetopties.
3.Klik op het tabblad Algemeen en klik vervolgens onder Browsegeschiedenis op Instellingen.
4.Klik in het dialoogvenster Instellingen op Bestanden weergeven

note :
zie de tap extra niet vermeld staan vanboven in de browser doe je rechts klik op een lege plaats in de balk van de browser en klik je op " Menubalk "
 
Beste qtex,

Hartelijk bedankt voor de tips. Dank zij u heb ik de lijst van bestanden in de Browsegeschiedenis teruggevonden.
Alleen was mijn vermoeden dat de bestanden waren terecht gekomen in de tijdelijke internetbestanden, verkeerd.
Met de functie "zoeken" zijn ze ook niet te vinden.
Alleszins mijn dank voor uw hulp.
J.Schryvers
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan