Windows Systeemkopie maken breekt af ..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb vorige week een nieuwe Medion Pc Md 34135 gekocht met voor geïnstalleerd Win 10 home Versie 1809 build 17763.195.
Nu lukt het niet om een back-up te maken (met Windows 7)Stopt bij 93% met fout code:0x80070013
En Het medium is tegen schrijven beveiligd. Ik ben wel administrator, ik heb in de logboeken gezien dat er meer fouten in zitten.
Bij andere Pc’s heb ik nooit problemen.(versie:1803 build 17134.427)
Daarom had ik besloten om de Pc opnieuw in te stellen, ook dit lukt niet, melding: Er is een probleem met het opnieuw instellen van de pc, er zijn geen wijzigingen aangebracht,
Mijn bijdrage is mede bedoeld om mijn bevindingen hier te plaatsen en mijn vraag: wat kan ik er aan doen? Ik heb geen installatie cd.
Of maar afwachten tot er nieuwe updates komen?
Alvast bedankt.
Vriendelijke groet Anton.

Moderator Notice: ik heb je je eigen topic gegeven ..gelieve hier dan ook verder te gaan .
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Qtex
Ik heb vandaag de pc weer naar Fabrieksinstellingen gezet d.m.v. PowerRecover maar helaas dat lost niets op.
Nog een klein irritatie puntje is het niet meer op achternaam kunnen sorteren van de personen app in win 10 mail op mijn andere win 10 pc werkt dit wel goed(1803 build 17134.472)
Geen back-up maken heeft volgens mij te maken met rechten.
Zie bijlage.
En hoop dat microsoft alle problemen snel oplost !
Ik wil je nog wel even hartelijk bedanken voor het mee denken!
Vriendelijke groet Anton.
 

Bijlagen

  • photo18719.png
    photo18719.png
    155.6 KB · Weergaven: 102
Goed nieuws,
Na de updates van microsoft op 13-02-2019
Werkt backuppen (Win 7) weer goed zonder fouten.
Het kleine irritatie puntje, namelijk het niet meer op achternaam kunnen sorteren van contacten in de app Personen van Win 10 mail is nog niet opgelost!
Ondertussen heb ik het programma AOMEI Backupper Standaarduitgeprobeerd,
Ik vind dit een aanrader!
Het is een heel makkelijk gratis programma in het Nederlands
Maak wel even een opstart cd!,
Ik moest deze gebruiken na dat de back-up was voltooid.
Vriendelijke groet Anton
 

Bijlagen

  • Updates.JPG
    Updates.JPG
    54.5 KB · Weergaven: 74
Laatst bewerkt:
de Aomei Backupper is zeker een aanrader .. heb hier zelfs de professionele van ..
*heb hier eigenlijk meerdere volwaardige back up tools ter ondersteuning mocht een lid bij een bepaalde programma problemen onder vinden ..

**mooi dat de back up Windows7 weer werkt ..maar denk dat jij in de toekomst de Aomei backupper wel blijft gebruiken ..
je systeem is dus up2date nu ..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan