Word documenten in "Mijn document"

Status
Niet open voor verdere reacties.
Geacht forum,

Door een fout van mijnerzijds om op de verkeerde toetsen te drukken zijn alle documenten in "Mijn document"onleesbaar geworden, er staan nu tientallen pagina 's vol met kleine documentjes waar ik geen wijs meer uit kan worden. Kunt u mij vertellen hoe ik deze bestanden weer leesbaar kan maken.

Bij voorbaat mijn hartelijke dank,

Bas in 't Veld
 
Zijn volgens mij geen verkeerde extensies. Ik zie grotendeels video bestanden (zoals vfo) en nog allerlei andere bestanden. Er is hier eigenlijk helemaal niets verkeert mee.
Ik vermoed dat er aan de Windows bibliotheken een bepaalde folder is toegevoegd met videomateriaal. Daarom ook "2 locaties" in de Windows bibliotheek. Maar je documenten zelf gaan helemaal niet aangepast of verandert zijn hoor...
 
Ik denk het ook, voorheen had ik allemaal mappen waar ik mijn gegevens in had op geslagen ik kan echter geen map meer terug vinden. In mijn pc oner "Mijn document"staan tientallen van deze pagina 's die ik als bijlage heb mee gezonden. Graag zou ik weer deze documenten terug willen zetten in hun oorspronkelijke map.

Bas.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan