Status
Niet open voor verdere reacties.
F

fred1946

Gast
Even terug komend op me vorige topic van 18-10-2016 usb Stick 1 TB 3.0 niet te formatteren.
Heb een andere USB stick Formatteren met exFAT gedaan.
Als ik mappen sleep van extern HDD naar de USB stick zie ik dat sommigen mappen leeg zijn,of in eens leeg zijn terwijl er voor de map vol was.
Wil ik de files er nogmaals op zetten dan krijg ik te lezen of ik de files wil kopieren of vervangen enz.
Dus ze staan er op.
Heb ook in Schrijf beheer gekeken daar staat alles goed:In orde (Actief,Primaire Patitie)en de grote van de stick exFAT.
Iemand enig idee wat dat kan zijn of kan het aan de files liggen of doe ik iets niet goed.
Nogmaals vriendelijk bedankt voor het antwoord.
MVG Fred
 
Met memory modules kan men klooien. Je hebt bijvoorbeeld een module die in realiteit vb 64GB is, en weergegeven wordt in je OS als 1TB. Heeft zeer rare gevolgen. Je bestandsysteem DENKT dat alles correct is, maar de binaire data draait vierkant... heb ooit zo'n chinese media player gehad die zulke "memory hack" had. Fijn toestel zonder die hack, maakt het totaal waardeloos.
 
Een USB-stick van 1 TB kost wel honderden Euro's en het gezegde "de aanhouder wint" is op uw sticks echt niet van toepassing want er zal geen enkele ooit van werken.

Een maand geleden (19/10/2016) waren dit toch uw woorden: <<JW vrees van wel,dat u gelijk heb,inderdaad op Marktplaats voor 20 Euro.
Had ook gezocht op Google maar geen 1 TB stick van dat merk kunnen vinden.
Pech you win some you lost some thats live.
Is gelukkig maar 20 Euro.>> en nu kom je terug klagen over een soortgelijke stick die niet werkt...


 
lange pier ik heb in de spiegel gekeken en dacht stom stom lol
J.W ik dacht nog eens proberen, maar inderdaad kost honderden Euro's je kan die gezegde van die ezel geen derde keer meer lol.
Maar toch bedankt voor jullie hulp waardeer het erg veel.
Terug gestuurd en geld terug.
Wat mij betreft sluit deze topic maar.
 
Heren jullie worden vriendelijk bedankt voor het aardige in wrijven.
Jullie zullen wel plezier hebben.

Geloof niet dat dit de bedoeling is. Maar op een of andere manier moet je duidelijk gemaakt worden dat dit een onmogelijke zaak is.
Als je op de markt kijkt, heb je voor véél minder geld dan een 1TB stick een gloednieuwe SSD. Zet die in een bay met USB 3.0 en voor 2 stuks van 500GB betaal je evenveel als een goede stick van 1TB. Komt daar nog bij dat dit vele malen sneller zal zijn.
Jammer voor U. Maar hoop dat je het inziet wat kan en niet. Voor 20€ iets aankopen die meer als 700€ kost, daar moet je eens op denken.
 
Mik zoals je ziet wat ik geschreven heb is het me zeer duidelijk,ook jij nog vriendelijk bedankt voor de hulp.
Het was niet voor me zelf maar voor me schoonzuster,aan gezien die niet veel kan betalen probeerde ik het op een goedkoper manier dat was de reden dus budget gebonden.
Hoop dat jullie niet boos zijn was ook niet bedoeling van mijn kant en hoop nog eventueel op jullie kan blijven rekenen met andere problemen en vragen.
Tja ouwe eigenwijze man lol.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Mik zoals je ziet wat ik geschreven heb is het me zeer duidelijk,ook jij nog vriendelijk bedankt voor de hulp.
Het was niet voor me zelf maar voor me schoonzuster,aan gezien die niet veel kan betalen probeerde ik het op een goedkoper manier dat was de reden dus budget gebonden.
Hoop dat jullie niet boos zijn was ook niet bedoeling van mijn kant en hoop nog eventueel op jullie kan blijven rekenen met andere problemen en vragen.
Tja ouwe eigenwijze man lol.

Oud!!!!!! Ik zit je wel op de hielen hé.
Maar geen nood, iedereen hier op PcTuts is altijd bereid anderen te helpen. Dus, blijf maar gerust vragen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan