Status
Niet open voor verdere reacties.

Quit

Steunend lid
Vip Lid
Hier een filmpje van onze Nederlandse minister president op notabene een nucleaire security bijeenkomst

Ik overweeg om spoedig in Belgie te komen wonen, want ik heb het schaamrood op mijn kaken staan.

Ik hoop dat het te volgen is, onze minister president probeert Engels te spreken.

Geef hierop a.u.b. een reactie en neem de tijd om deze zinloze discussie te volgen!!!


 
Vrije meningsuiting is natuurlijk belangrijk. Maar deze traditie verdiend bescherming. Indien er een element in die traditie aanwezig is die beledigend is, dan mag/kan er sprake zijn van discutie. Bij deze worden de betreffende personages bijna aanbeden door iedereen. Wat bezielt iemand om hier moeillijk over te doen? Mensen met een lange witte baard gaan toch ook niet wenen omdat de kerstman er ook eentje heeft? Zulke mensen maken een samenleving gewoon kapot. Dus als er iemand op dat moment intolerant is of zelfs racistisch, ...? Maar de essentie van die zaken ligt zo gevoelig dat ze nietmeer objectief willen en kunnen kijken. Dit gaat niet om racisme, dit gaat over onwetende intolerante, haatdragende personen. Moesten er morgen een Afrika witte pieten zijn en een zwarte Sint, ik zou FIER ZIJN!
 
Ik overweeg om spoedig in Belgie te komen wonen, want ik heb het schaamrood op mijn kaken staan.
Zou zeggen welkom...moest je per ongeluk kiezen voor aan Antwerpen...vergeet niet aan de integratie voorwaarden te voldoen...zo als taal :lachen78:
Nu effe ernstig, kan het niet beter pennen als Ddragon!!!Als kinderen al geen geluk mogen hebben in deze maatschappij .
mvg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan