Archief Besturingssystemen

Oude berichten over besturingssysteem Windows 8 ,Windows 7, Vista, Xp, 98.
  • Gesloten
kan er iemand mij aan onderstaande sleutelinhoud helpen? er ontbreekt blijkbaar een deel, want ik kan MSO niet desinstalleren en windows heeft...
Reacties
3
Weergaven
2K
  • Gesloten
Dit heb ik al geruime tijd hoop alleen dat het op te lossen is zonder herinstallatie nu dat al de rest eindelijk een beetje naar mijn zin is...
Reacties
3
Weergaven
1K
  • Gesloten
krijg nu al twee dagen als ik de pc opstart een melding van AVG-free dat ik de gelukkige bezitter ben van een Trojan; heb al geklikt op Heal en...
Reacties
6
Weergaven
3K
  • Gesloten
Heb ik ondertussen gedaan, doch alles blijft bij het oude. Bobvendien : als ik nu opstart krijg ik niet enkel melding van de trojen horse, doch...
Reacties
4
Weergaven
2K
  • Gesloten
Bij het opstarten van mijn pc, krijg ik de mededeling dat ik volgend virus zou hebben : trojen horse small AOQ. Het zou zich beveinden in...
Reacties
3
Weergaven
2K
  • Gesloten
Hallo allemaal, Ik ben (helaas) geen echte computer wizard daarom graag jullie hulp. Er is via msn een virus binnengekomen op mijn pc. Ik weet...
Reacties
4
Weergaven
2K
  • Gesloten
Hoi allemaal. Ik zit met een probleempje. Ik heb nu al zo'n half jaar een nieuwe pc. Nu wou ik even mijn oude pc weer bovenhalen om te kijken...
Reacties
5
Weergaven
4K
  • Gesloten
hoi Rosty, hier ikke weer vanop een ander pc (laptop) hier is het probleem dat de driver van de cd/dvd niet meer te vinden is kan jij eens kijken...
Reacties
6
Weergaven
2K
  • Gesloten
Hello pctutserkes, Ik heb juist vista terug geinstall. omdat ik niet meer kon opstarten. Nu heb ik een map vista old , nu mijn vraag : kan ik...
Reacties
7
Weergaven
8K
  • Gesloten
Wie kan mij helpen ? Ik wou daar juist men laptop opstarten en het lukte niet Ook als ik veilige modus selecteer lukt het niet Als ik bij de...
Reacties
6
Weergaven
4K
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan