windows start niet

Status
Niet open voor verdere reacties.
N

navarro

Gast
heb acerlaptop3000 gisteren vastgelopen.heb recovery gedaan doet hij allemaal.4cdroms!als alles gedaan is!wil xp niet starten!krijg melding kan NTOSKRNL.EXE.niet vinden of beschadingd
instaleer het opnieuw????graak in en f2 en f8 en dat is het!veileg modus ofzo doeet niks!wat nu???? groetjes navarro
 
denk dat format het beste is als de herstelconsole niet werkt
 
formateren

formateren

dacht dat het zo gebeurde!hoe moet ik formateren nu?geraak alleen in F2 EN F8 F12
kun je me wegwijs maken mms?
greets en thanks
 
hey bart had dit gevonden via google!maar mijn engels is slecht lol!maar als ik cd optart kan ik alleen instaleren heb da al 3keer gedaan maar blijft zelde!kan niet op R drukken of van die dingen die beschreven staan!wa doe ik verkeerd?
GROETJES
 
1keer heb ik dat blauw scherm gehad!maar kwamen er altijd foutmeldingen!dat hij nie kon kopieren ofzo!
thanks
 
1 - Doe de Windows XP cd-rom in de drive.
2 - Start de pc opnieuw op. Druk een willekeurige toets in om op te starten vanaf de cd-rom zodra daarom gevraagd wordt.
3 - Kies nu in het Setup-menu R om de Recovery Console te starten.
4 - Selecteer het besturingssysteem dat hersteld moet worden en voer het administrator wachtwoord in.
5 - Typ expand d:\i386\ntoskrnl.ex_ c:\windows\system32 en druk op ENTER. Gebruikt je cd-rom station een andere stationsletter verander d: dan in die letter.
6 - Er wordt gevraagd of je het huidige bestand wilt overschrijven. Typ J en druk op ENTER.
7 - Typ exit en druk op ENTER om opnieuw op te starten.
 
hey Rudy heb 4cdroms de welke moet ik nemen?ben daarjuist in de herstel console geraakt zonder cd!via alt f10!maar daar weet ik nie wa tedoen!met de cdroms erin begint heb ik geen keuze
groetjes en thanks
 
iets vergeten kan ik mms eerst formateren en van nul beginnen want heb al van alles gedaan he!dat op nie veel trekt lol
groetjes
 
Ik heb deze fout eens gehad met vista.
Die vertelde dat een nieuwe installatie nodig was, de herstelconsole kon het niet oplossen.
Het ziet er naar uit dat dat ook voor xp geld.
Hoever staat het er mee?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan