E-mail

Stel je vraag over alles wat met E-mail te maken heeft.

  • Gesloten
Als ik een mail wil versturen via de outlook app op mijn smartphone, komt de mail in postvak uit of concepten terecht en wordt hij niet verzonden...
Antwoorden
1
Weergaven
299
  • Gesloten
Beste allen, Mijn zoon heeft een tijd geleden in mijn google account zitten prutsen en zijn mailadres als hoofdaccount ingesteld, nu kan ik dit...
Antwoorden
12
Weergaven
1K
  • Gesloten
  • Opgelost
Hoi, Ik kan sinds deze middag geen inhoud van de mails van webmail Telenet lezen, ik zie wel als er een nieuwe mail toekomt maar als ik erop klik...
Antwoorden
3
Weergaven
897
  • Gesloten
Besten, Ik werk met Mozilla Thunderbird voor mijn mails. Ik verkrijg dan ook - zoals zovelen zeker - ONGEWENSTE mails van ONBEKENDE afzenders...
Antwoorden
1
Weergaven
474
  • Gesloten
Al een tijdje blijft een email terugkomen in het Postvak IN. Ik heb het adres al eens geblokkeerd, verwijderd bij mijn contacten, maar telkens...
Antwoorden
9
Weergaven
970
  • Gesloten
Ik heb twee mailadressen in mijn google account, maar wil 1 adres (dat van gmail) als hoofdaccount zetten, niet degene die het nu is, hoe doe ik dit?
Antwoorden
2
Weergaven
563
  • Gesloten
verstuurde e-mails via telenet en thunderbird komen niet aan
Antwoorden
11
Weergaven
1K
  • Gesloten
Ik heb een gmail account en daar zijn 2 accounts aan toegevoegd. Sinds enige tijd synchroniseerd één van de toegevoegde accounts niet meer, ik kan...
Antwoorden
2
Weergaven
579
  • Gesloten
Zoals velen krijg ik dagelijks tientallen Spamberichten binnen via de speciale rubriek "spam" in mijn mailbox. Ik werk uitsluitend met Telenet...
Antwoorden
3
Weergaven
798
  • Gesloten
Mijn webmail bij telenet puilt na twee weken ook uit van berichten die in spam thuishoren en mijn spambox zit dan ook al heel goed gevuld. Daarom...
Antwoorden
10
Weergaven
3K
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan