E-mail

Stel je vraag over alles wat met E-mail te maken heeft.

  • Gesloten
Nadat eerder mijn Facebook werd gehackt is nu mijn telenet mail gahackt. Ik kan dus niet meer in mijn mailbox. Kan wachtwoord ook niet wijzigen...
Antwoorden
16
Weergaven
5K
  • Gesloten
Van het ene op het andere moment stopte Outlook webmail met synchroniseren. Het was gekoppeld aan Yahoo! webmail. Het was niet de eerste keer dat...
Antwoorden
3
Weergaven
444
  • Gesloten
  • Opgelost
Ik gebruik Firefox als emailclient. DE laatste tijd krijg ik veel mails binnen van verzenders waar ik geen enkele band mee heb. Kan ik op de een...
Antwoorden
12
Weergaven
1K
  • Gesloten
  • Opgelost
Sedert ik windows 10 gebruik, maak ik gebruik van het mailprogramma MAIL. Kan ik een groep maken in dit programma? Ik moet dikwijls dezelfde mail...
Antwoorden
6
Weergaven
3K
  • Gesloten
Besten, Ik werk als volgt : * In FF open ik vooreerst "Webmail" en bekijk alle inkomende mails. * Ik laat dan enkel diegene door naar mijn...
Antwoorden
36
Weergaven
2K
  • Gesloten
Hoi, Wie kan mij helpen om een per ongeluk verwijdert hotmail account weer terug te krijgen. Blijkt volgens menigeen niet meer te kunnen...
Antwoorden
2
Weergaven
500
  • Gesloten
  • Opgelost
Beste vrienden, voor onze vereniging heb ik een word document opgemaakt. Ik wil deze versturen naar alle emailadressen via mail merge in microsoft...
Antwoorden
8
Weergaven
841
  • Gesloten
Dag, ik heb al enkele mails gehad van Gmail, waarin te lezen staat dat zij quote: "2 nieuwe instellingen lanceren voor Gmail, Chat en Meet. Met...
Antwoorden
3
Weergaven
632
  • Gesloten
Besten, Sedert lange tijd ben ik ingeschreven op de nieuwsbrieven van "Gezondheid.be". Alles verliep vlot tot verleden maandag. Ik verkrijg...
Antwoorden
10
Weergaven
993
  • Gesloten
Ik werk met Telenet Webmail. Sinds enige tijd komen in mijn spam-box dagelijks tientallen spamberichten binnen, waarvan sommige voordien in mijn...
Antwoorden
2
Weergaven
613
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan