E-mail

Stel je vraag over alles wat met E-mail te maken heeft.

  • Gesloten
Als ik een outlook adresboek gaat exporteren naar csv-bestand kom ik na het openen in Excel namen tegen die ik al een tijd geleden heb verwijderd...
Antwoorden
1
Weergaven
476
  • Gesloten
Beste Heb op allebei mijn computers Outlook 365 staan als emailprogramma dus 1pc van mijn vrouw en de andere van mij .Bij mij alles ok mails komen...
Antwoorden
4
Weergaven
453
  • Gesloten
ik zou graag mijn outlook mails (onderdeel van office 2010) ook doorgestuurd willen hebben naar mijn Gmail account, ik heb dit eerder gehad maar...
Antwoorden
2
Weergaven
588
  • Gesloten
Hallo, toen ik deze morgen mijn outlook opende was de taal plots veranderd in Engels. Ik heb getracht om Nederlands terug in te stellen, maar je...
Antwoorden
37
Weergaven
2K
  • Gesloten
Sedert enige tijd krijg ik bij het afspelen van videobijlagen de melding:uitvoeren via de server is mislukt. Telkens doe ik de nodige ingrepen...
Antwoorden
24
Weergaven
2K
  • Gesloten
Hoe verwijder je bovenste regel bpost in Outlook?
Antwoorden
11
Weergaven
677
  • Gesloten
als ik thunderbird open doe krijg ik deze melding wat wil deze zeggen of wat moet ik doen Verzending van gebruikersnaam is niet gelukt. Mailserver...
Antwoorden
6
Weergaven
721
  • Gesloten
Hallo, Tevergeefs probeer ik mijn mails te exporteren in Outlook. Overal staat dat je "Bestand" moet openen, maar ik heb geen lint dus kan ik...
Antwoorden
9
Weergaven
582
  • Gesloten
Betreft: Microsoft Outlook 2010. Besturing: W10 laatste updates. Wanneer ik een uitgaande bericht schrijf is heel het veld bedekt met donkere...
Antwoorden
4
Weergaven
513
  • Gesloten
Sinds installatie Office 2019 bij een vriend geeft Outlook aan dat er synchronisatiefouten zijn. Wat ik ook deed, ze werden niet opgelost. Hij...
Antwoorden
5
Weergaven
1K
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan