E-mail

Stel je vraag over alles wat met E-mail te maken heeft.

  • Gesloten
hallo, gisteren het 2 stappen authenticatie ingeschakeld in Google(gezien ze die toch automatisch zouden inschakelen op 14dec). je kon ook een...
Antwoorden
0
Weergaven
286
  • Gesloten
Hey juppekes. Ik zit hier met een raar probleempje. In mijn Thunderbird kan ik naar sommige mailadressen geen mail sturen. Ik heb het voorlopig...
Antwoorden
24
Weergaven
2K
  • Gesloten
Weten jullie wat de pop up betekent in Outlook : "de verbinding van je e mail server is verlopen" Kan ik dit zelf oplossen of is dit iets voor...
Antwoorden
5
Weergaven
1K
  • Gesloten
Ik heb vanavond een mail gestuurd naar één persoon en die heeft die goed ontvangen. Maar in mijn map Verzonden berichten zie ik die mail 2x...
Antwoorden
11
Weergaven
801
  • Gesloten
Als ik een mail krijg met daarin een bijlage krijg ik steeds eerst een popupvenster staat nochtans aangevinkt dat dit automatisch moet gebeuren...
Antwoorden
2
Weergaven
561
  • Gesloten
Hallo, Wanneer ik gisteren in een e-mailbericht werkte ontbrak de knop verzenden naar OneNote. De dag ervoor was dit wel nog mogelijk Hoe kan dit...
Antwoorden
9
Weergaven
793
  • Gesloten
Er stonden 2 accounts in de Office Outlook 10 met windows 10. Er is 1 verwijderd, maar op de startpagina blijven de mappen en het mailadres staan...
Antwoorden
3
Weergaven
524
  • Gesloten
Eerste zaak: In Thunderbird worden verzonden berichten tweemaal weergegeven. Het is een veel voorkomend en aanslepend probleem bij Thunderbird. In...
Antwoorden
29
Weergaven
2K
  • Gesloten
Sinds een paar dagen wordt ik geplaagd met een overvloed aan emails met afzender een paar letters of cijfers! Ze hebben meestal geen inhoud! Hoe...
Antwoorden
1
Weergaven
539
  • Gesloten
Als ik een outlook adresboek gaat exporteren naar csv-bestand kom ik na het openen in Excel namen tegen die ik al een tijd geleden heb verwijderd...
Antwoorden
1
Weergaven
472
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan