Hardware

Probleem met printer, tv kaart, brander, scanner of scherm? Valt je computer uit of heb je een ander Hardware probleem? Stel in deze categorie je vraag !

  • Gesloten
Soms draait de ventilator van de voeding niet bij opstarten PC. Computer afzetten en opnieuw opstarten en ventilator start terug. Einde in zicht?
Antwoorden
2
Weergaven
2K
  • Gesloten
hoi ik heb een mobo een asus A8NE fs en zou willen weten welk ram er in zou moeten want ik heb eer ddr 400 in gestoken en hij piept kontunu...
Antwoorden
4
Weergaven
2K
  • Gesloten
ik heb een plc setje van belgacom tv gekocht en dat werkt perfect, maar je ziet me al aankomen nu plug ik men xbox erin en dat werkt niet terug...
Antwoorden
0
Weergaven
4K
  • Gesloten
Hallo Tutsers, ik zit met een vervelend probleem, ik heb de systeemtijd in mijn 3com switch verschillende keren manueel aangepast, maar als hij...
Antwoorden
3
Weergaven
2K
  • Gesloten
:shame:goedemiddag heb:shame: een groot probleem,als ik de pc aan zet,krijg ik de volgende mededeling op het scherm KAN TOEGANGSPUNT van...
Antwoorden
2
Weergaven
1K
  • Gesloten
Hoi beste mensen, ik heb hier een orgel die software draait met behulp van een doodnormale PC met windows XP erop. De processoris een AMD DUAL...
Antwoorden
6
Weergaven
2K
P
  • Gesloten
Vraagje,ik zit op men laptop met een muis van logitech bezig,sinds een 2 tal dagen kan ik niet meer naar beneden scrollen,raar maar waar,omhoog...
Antwoorden
13
Weergaven
3K
paul
P
  • Gesloten
hoi iedereen, ik ben van plan een nieuwe PC te kopen dat zware games kan spelen. En mijn vraag is: Zou deze PC sterk genoeg zijn om zware games te...
Antwoorden
4
Weergaven
3K
  • Gesloten
heb laptop medion maar krijg geen beeld meer niks als ik 1 sherm aan sleut eerst test scherm en laptop op zet gaat test scherm weg maar er komt...
Antwoorden
7
Weergaven
2K
  • Gesloten
Nu heb van gisteren een nieuwe HTC Wildfire. Nu heb ik de software HTC Sync 3.0 geïnstalleerd. Ik verbind de htc met de computer windows 7 maar...
Antwoorden
8
Weergaven
12K
Kleineee
K
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan