Hardware

Probleem met printer, tv kaart, brander, scanner of scherm? Valt je computer uit of heb je een ander Hardware probleem? Stel in deze categorie je vraag !

  • Gesloten
Hoi, mijn zoon heeft een headset gekregen voor op zijn PC, nu heeft zijn PC 3 mogelijkheden om iets aan te sluiten, een voor een microfoon ( van...
Antwoorden
5
Weergaven
5K
  • Gesloten
Hoi, Weet niet of mijn vraag op de juiste plaats staat,sorry. Vraagje voor een vriend : Zijn laptob is een : Acer Aspire Timeline 5810T met 't...
Antwoorden
7
Weergaven
2K
  • Gesloten
windoxs 7-twee vraagjes ik gebruik medion windows7 home premium als pc 1 vraag - hoe kan ik de grootte (mb)van een gedownloade film of cd in de...
Antwoorden
3
Weergaven
2K
  • Gesloten
ik ben ten einde raad, het gaat om een harde schijf van samsung model HD 103SJ 2 stuks gekocht via cool-prices.nl. na 2 maanden een...
Antwoorden
4
Weergaven
3K
Gast
G
  • Gesloten
hey , probleem met een Acer aspire 7730 laptop, heb pc die niet meer opstart,ik kreeg steeds blauw scherm met vermelding system32/software/...
Antwoorden
22
Weergaven
6K
  • Gesloten
vreemd van de ene moment op de andere gewoon geen geluid meer als ik men boxen test geven ze signaal maar daar stopt het ook mee... heeft iemand...
Antwoorden
4
Weergaven
1K
  • Gesloten
Goede avond . Mijn laatste vraag hier over .mijn harde schijf die ik met u hulp weer heb kunnen openen. Mijn vraag. Kan ik hem nu zo formateren...
Antwoorden
1
Weergaven
1K
  • Gesloten
Graag had ik weer wat hulp van u bij het helpen met mijn nieuwe Samsung Story 32000 Die had ik eerder aangesloten op mijn Imac voor backup...
Antwoorden
5
Weergaven
4K
  • Gesloten
Mijn zoon zijn PC maakt constant lawaai, maw de koeling bijft steeds draaien. Kan ik daar als leek zelf iets aan doen, eventueel aan de instellingen.
Antwoorden
4
Weergaven
4K
  • Gesloten
ik heb men xbox op een stroomnetwerk geplaatst en dat werkt maar hier komt het men pc herkent de xbox maar andersom niet weet er iemand hoe ik de...
Antwoorden
2
Weergaven
1K
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan