Hardware

Probleem met printer, tv kaart, brander, scanner of scherm? Valt je computer uit of heb je een ander Hardware probleem? Stel in deze categorie je vraag !

  • Gesloten
ik heb de externe harde schijf gekocht in de lidl vorige week. wanneer ik deze aansluit op de pc geeft hij aan,nieuwe hardware...
Antwoorden
6
Weergaven
3K
  • Gesloten
usb
geachte pctuts leden, ik ben nog in het bezit van een pc pentium met windows 98. Nu zou ik graag werken met de rooter 150n wireless maar ik stel...
Antwoorden
4
Weergaven
3K
  • Gesloten
hallo members dit is het eerste bericht die ik hier plaats met een serieus probleem .ik heb een laptop van hp een dv6000 .na het vervangen van...
Antwoorden
10
Weergaven
4K
  • Gesloten
Ik beschik over een laptop met router dus een draadloze internetverbinding graag zou ik daar nu een tweede laptop bij plaatsen,maar het probleem...
Antwoorden
25
Weergaven
11K
V
  • Gesloten
ik hebsinds een paar weken een nieuwe pc met bestuuringsystem windows7 64bit en ben op zoek naar de driver van mijn scanner hp scanjet 5300c wie...
Antwoorden
3
Weergaven
4K
Gast
G
  • Gesloten
Dag lezer, Niet echt een vraag om een probleem op te lossen maar wel een vraag naar geheugen. Heeft er iemand oud geheugen liggen (van pc's die...
Antwoorden
15
Weergaven
4K
  • Gesloten
Wat is Android Android is een mobiel besturingssysteem, gemaakt door het bedrijf Google en is gebaseerd op Linux. Android is opensource...
Antwoorden
10
Weergaven
5K
  • Gesloten
Ik ben in het bezit van een Laptop Samsung V 20. Bij het insteken van de voeding laad hij niet meer op of kan niet meer opstarten. Nu heb ik de...
Antwoorden
0
Weergaven
2K
  • Gesloten
Werk met een Acer Aspire 7730G.-Waar Windows 7 op staat. Nog nooit een probleem gehad,tot over een paar weken. Toen is er een usb poort...
Antwoorden
4
Weergaven
3K
  • Gesloten
Tot gisteren op vollast (100%) bleef de temperatuur rond 60°C. Nu conversie aan het doen van een film, belasting cpu 65 tot 68%, temperatuur loopt...
Antwoorden
2
Weergaven
2K
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan