Hardware

Probleem met printer, tv kaart, brander, scanner of scherm? Valt je computer uit of heb je een ander Hardware probleem? Stel in deze categorie je vraag !

  • Gesloten
heb laptop medion maar krijg geen beeld meer niks als ik 1 sherm aan sleut eerst test scherm en laptop op zet gaat test scherm weg maar er komt...
Antwoorden
7
Weergaven
2K
  • Gesloten
Nu heb van gisteren een nieuwe HTC Wildfire. Nu heb ik de software HTC Sync 3.0 geïnstalleerd. Ik verbind de htc met de computer windows 7 maar...
Antwoorden
8
Weergaven
12K
Kleineee
K
  • Gesloten
Dag allemaal, Heb een serieus probleem: Laatst was ik het spel 'combat arms' (zo'n FPS waarmee je multiplayer over het internet kan spelen, neemt...
Antwoorden
7
Weergaven
4K
  • Gesloten
Telkens als ik mijn printer opzet om iets te printen of in te scannen bevriest mijn scherm na een 5tal minuten en werkt zowel mijn muis als mijn...
Antwoorden
2
Weergaven
2K
D
  • Gesloten
Beste mensen hierzo, Heeft er iemand een idee of ik in een notebook van Acer 7520 G een zwaardere processor kan steken? Zo ja is die ergens In...
Antwoorden
3
Weergaven
1K
  • Gesloten
Hallo, ik heb exact hetzelfde probleem als de volgende persoon: "Why does my Vista Laptop have bad CPU spikes? Every 5 minutes or so, sometimes...
Antwoorden
24
Weergaven
5K
  • Gesloten
ik heb een acer ferrari 3200. onlangs harde schijf van 80 GB vervangen door 320 GB slechts 128 GB wordt hrkend, maar soms spontaan 320 GB volgens...
Antwoorden
3
Weergaven
1K
T
  • Gesloten
Een vriend van mij heeft een jaar of 5 terug een HP t250 - 2,17 Ghz van mijn over gekocht met Windows XP. Maar sinds enkele maanden terug loopt de...
Antwoorden
9
Weergaven
3K
  • Gesloten
Hallo Tutsers, ik ben na het bouwen van een hele reeks PC's van plan een server te bouwen met mijn Asus P6T WS Pro moederbord. De processor zou...
Antwoorden
0
Weergaven
1K
D
  • Gesloten
Waarde deskundigen, Ik heb mijn Fujitsu Siemens Scaleo J, ruim een maand geleden niet uitgeschakeld maar in haast de stekker eruit getrokken...
Antwoorden
3
Weergaven
2K
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan