Hardware

Probleem met printer, tv kaart, brander, scanner of scherm? Valt je computer uit of heb je een ander Hardware probleem? Stel in deze categorie je vraag !

  • Gesloten
pc wil niet meer opstarten helemaal niets geen bibtonen van de bios niets, na het voorzien van stroom begint het lampje van stroomvoorziening te...
Antwoorden
24
Weergaven
11K
  • Gesloten
Hd
Wil mijn pc (pentium 4)Meer geheugen insteken(sdram 512)en ook een nieuwe hd plaatsen en die er nu inzit als tweede gebruiken:vraag kan ik dat...
Antwoorden
3
Weergaven
1K
lucske
L
  • Gesloten
heb een nieuw dvd-station geplaatst en als ik nu bij deze computer kijk zie ik daar "Dvd-ram station" staan voor het nieuwe station en "Dvd-rw...
Antwoorden
25
Weergaven
7K
K
  • Gesloten
Ik wil een nieuw scherm aanschaffen maar wil graag iets meer informatie zoals de responstijd zoals 8,5,4,2 ms wat is hier eigelijk het verschil...
Antwoorden
11
Weergaven
3K
B
  • Gesloten
Heb een probleem met auto opstart cd's en dvd's, als ik een auto opstart schijfje van een bv. programma dan start deze niet automatisch op als ik...
Antwoorden
26
Weergaven
6K
  • Gesloten
Hallo forum; Ik heb laatst een Speeding Master gekocht. Dit is een toestelletje dat waarschuwd voor flitscamera's. Het werkt via het GPS...
Antwoorden
3
Weergaven
2K
B
N
  • Gesloten
:vraagteken: kan er mij eens iemand uitleggen wat er gaande is ,als mijn pc een tijdje op slaapstand heeft gestaan en ik begin opnieuw krijg ik...
Antwoorden
10
Weergaven
3K
  • Gesloten
Welk is eigenlijk een normale temperatuur voor de harde schijf, hangt dit af van merk, type enz... :vraagteken: Mijn HD is een Maxtor 300Gb 7.200...
Antwoorden
38
Weergaven
9K
  • Gesloten
Begin dit jaar was er van minrosoft een creative update, de kaart werkte vel, maar er was geen surroundsound. Ik heb de kaart eruitgegooid, met...
Antwoorden
0
Weergaven
1K
B
  • Gesloten
Stel: Ik wil een nieuwe harde schijf in de pc steken. Ik haal de vorige eruit en instaleer windows op de nieuwe. Daarna haal ik de nieuwe er...
Antwoorden
4
Weergaven
1K
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan