Social Media

Een vraag over Social Media kan je hier kwijt.

  • Gesloten
Hallo zag dat je facebook kon vergrendelen . Dat wou ik ook proberen maar krijg het niet voor elkaar . Als ik bij iemand die dat wel heeft op de...
Antwoorden
2
Weergaven
432
  • Gesloten
Ik heb een filmpje op You Tube staan. Nu wens ik de tekst er onder wijzigen. Hoe kan ik dat doen ?
Antwoorden
2
Weergaven
428
  • Gesloten
Na herinstallatie en beveiliging begint de ellende weer. Facebook wordt alweer een tweetal keer per maand vergrendeld. Zelfs een ander e-mailadres...
Antwoorden
16
Weergaven
837
  • Gesloten
Ik kwam er gisteren achter dat mijn facebook account was gehackt en ik een nieuw wachtwoord moest invoeren alleen bij mijn afbeeldings account...
Antwoorden
10
Weergaven
697
  • Gesloten
beste als ik mijn meldingen op facebook bekijk gaat dit maar drie weken terug in de tijd.. ik wil graag terug gaan tot zes maanden kan ik dat...
Antwoorden
2
Weergaven
334
  • Gesloten
Hoi, Deze mail krijg ik zo'n 3 à 4 keer per maand en mijn FB account is dan vergrendeld: Het lijkt alsof iemand anders toegang tot je account...
Antwoorden
23
Weergaven
2K
  • Gesloten
Sedert 3tal dagen problemen met gif bestanden in Messenger en enkel en alleen in Messenger. Bij openen zijn enkel de gif bestanden niet...
Antwoorden
2
Weergaven
293
  • Gesloten
Hallo iedereen, sinds 2 weken kan ik mij niet meer aanmelden bij FB. Als ik mijn wachtwoord invul komt altijd de melding “ wachtwoord vergeten?”...
Antwoorden
3
Weergaven
570
  • Gesloten
Hallo, als ik een zoekopdracht start op Marketplace op FB krijg ik steeds de melding ( Geen advertenties gevonden ) ongeacht op welke afstand ik...
Antwoorden
22
Weergaven
1K
  • Gesloten
Op mijn facebookpagina zijn er advertenties,groepen die ik 'leuk' vindt maar die ik zelf niet heb aangevinkt.Het komt er telkens vanzelf op.Iemand...
Antwoorden
9
Weergaven
627
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan