Social Media

Een vraag over Social Media kan je hier kwijt.

  • Gesloten
Sedert kort (naamsverandering Twitter ?) krijg ik op nieuwssites regelmatig dit te zien in Chrome : En of ik nu klik of niet, dat verandert...
Antwoorden
5
Weergaven
370
  • Gesloten
heel intressand ,zeker eens lezen https://www.hln.be/tech/schrik-voor-je-privacy-bij-whatsapp-met-deze-handige-trucs-bescherm-je-jezelf~af3584fa/
Antwoorden
12
Weergaven
468
  • Gesloten
Beste leden. Mijn facebook account is gehackt. Ik kreeg een melding dat mijn email adres was gewijzigd (new york). Even later dat mijn...
Antwoorden
11
Weergaven
1K
  • Gesloten
daar ik vind dat er rare dingen gebeuren op facebook zou ik mijn account willen instellen zo veilig mogelijk. bestaat er een handleiding voor...
Antwoorden
1
Weergaven
315
  • Gesloten
Om een beperkt aantal redenen kan ik FB niet volledig overboord gooien... de laatste tijd wou ik echter dat ik het kon. Mijn tijdslijn wordt...
Antwoorden
16
Weergaven
881
  • Gesloten
Hallo, Whatsapp is al jaren ingeburgerd in onze communicatie, maar vaak houden we het gewoon bij het versturen van klassieke berichtjes, foto’s...
Antwoorden
14
Weergaven
610
  • Gesloten
Misschien een gekke vraag, maar waar vind ik mijn aanbiedingen terug in Facebook. Ken niet veel van Facebook
Antwoorden
2
Weergaven
298
  • Gesloten
Ondanks tweestapsverificatie is mijn fb account toch weer vergrendeld.
Antwoorden
12
Weergaven
674
  • Gesloten
Beste mensen, Ik heb eeb kort zelf gemaakte MP4 videotje gemaakt met Windows moviemaker. Dat is uitstekend gelukt. Ik wilde dit filmpje via...
Antwoorden
0
Weergaven
320
  • Gesloten
Misschien kan iemand mij helpen want kan nergens om hulp vragen , of beter al de hulplijnen van Instragram leiden altijd naar het zelfde antwoord...
Antwoorden
2
Weergaven
400
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan